Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
redhawk a dit:Misschien een nieuw topic openen voor suggesties??
Mijn verbeelding zegt me dat er naakte hippies rond het kampvuur dansten. :lol:en werd ik wakker gehouden door een heerlijke doses LSD, didgeridoos, djembés, gitaren, een kampvuur en de rest laat ik aan je verbeelding over…
We hebben het daar destijds ook over gehad. Mij leek dat het enige wat we ceremonieel moeten doen het middel tegelijkertijd innemen is.Het zou wat mij betreft meer een 'ceremonie' moeten worden
Ik kan er helaas niet bij zijn. Eerstvolgende borrel, of vergadering, zal ik wel bij zijn.Twilight a dit:Overigens ben ik trouwens zo aanwezig bij de borrel van Stichting Open. Zullen er meer mensen aanwezig zijn?
Hahahaha, een paddobrigade... Mensen met verstand van zaken... bedoelen ze ons ofzo?
Inderdaad, het is belachelijk dat ze daar niks aan gedaan hebben. Hoorde laatst iemand de vergelijking maken met nertsenfokkers, het verbod op die fokkers duurt jaren omdat die mensen zich moeten aanpassen en iets anders moeten verzinnen. Het paddoverbod wordt 10 dagen van tevoren aangekondigd, zodat kwekers gewoon failliet gaan omdat ze geen tijd hebben om over te schakelen op een legale paddenstoelensoort. Komt volgens mij gewoon doordat die politici alles dat met paddo's te maken heeft al lang als 'illegaal' zien, en daarom de kwekers en verkopers bij voorbaat als criminelen zonder rechten beschouwen, ook al was het gewoon legaal. Enorm kortzichtig.mysticwarrior a dit:of alle smartshop houders een dikke schadevergoeding.
JJJ a dit:Inderdaad, het is belachelijk dat ze daar niks aan gedaan hebben. Hoorde laatst iemand de vergelijking maken met nertsenfokkers, het verbod op die fokkers duurt jaren omdat die mensen zich moeten aanpassen en iets anders moeten verzinnen. Het paddoverbod wordt 10 dagen van tevoren aangekondigd, zodat kwekers gewoon failliet gaan omdat ze geen tijd hebben om over te schakelen op een legale paddenstoelensoort. Komt volgens mij gewoon doordat die politici alles dat met paddo's te maken heeft al lang als 'illegaal' zien, en daarom de kwekers en verkopers bij voorbaat als criminelen zonder rechten beschouwen, ook al was het gewoon legaal. Enorm kortzichtig.mysticwarrior a dit:of alle smartshop houders een dikke schadevergoeding.
lol*fan a dit:Hee gasten, check http://www.paddobestrijding.nl, een actie van één van de auteurs van Zapruder.nl als ik het goed begrijp. Het laat de absurditeit van het paddoverbod nog maar eens zien. Nou ja, voor wie zijn ogen open heeft dan...
Ik heb het een beetje gehad met de ludieke acties.mysticwarrior a dit:Het laat misschien wel de absurditeit zien, maar dit gaat mij ook echt te ver hoor. En dan daarnaast zijn de kaalkopjes en de amanita's toch beschermd, of is dit nu ook in eens niet meer van toepassing?