OK, so it wasn't Archangel Gabriel, it was Saint Germain. Here's what I came across recently. Notice this is not the group visited by the other folks I spoke about. Neither is the Mara mentioned the same as our Mara here. For those who can't read Dutch, just try to decipher what is written in bold type.
8-8-8 Ritueel
Geliefde vrienden, Na een lang, vruchtbaar en intens seizoen nemen we een welverdiende rustperiode. We danken iedereen die hun liefde naar Askawan toegebracht heeft. We danken ook de Grote Geest voor alle steun die we hebben gekregen.
Speciale dank gaat uit naar Grootmoeder Ayahuasca voor het krachtige werk dat bij Askawan heeft plaatsgevonden. Het nieuwe programma laten we jullie weten wanneer we er klaar voor zijn.
Spoedig is het 8 augustus 2008. Via Mara
hebben we van Saint Germain informatie doorgekregen over een ritueel dat ik met jullie wil delen.
Sommigen van jullie zullen waarschijnlijk wel weten van
de profetie die zegt: Wanneer de Adelaar van het noorden en de Condor van het zuiden zijn verenigt, zullen betere tijden ophanden zijn.....
Toen we een tijdje geleden
tijdens een channeling doorkregen dat deze tijd ophanden is, werd de energitische datum van dit moment doorgegeven, namelijk 8-8-8.
De informatie die we ten behoeve van het ritueel hebben doorgekregen luidt:
Wat vereiste is:
Een helder kristal;
Een rozenkwarts;
Een jaspis;
Een tourmalin
Als je de gelegenheid hebt een vuur te maken. Graaf 4 gaten (ongeveer 30-50 cm diep) op de 4 windrichtingen op ongeveer een meter van het vuur. Als je niet de gelegenheid hebt een vuur te maken volstaat een kaars ook. Ontsteek het vuur rond 19:00 ; 19:30 uur.
Het hoofdritueel is van 8 minuten voor 8 s'avonds tot 8 minuten over 8. 8-8-8 geeft drie achten; 8 uur geeft de vierde; 8 minuten voor 8 is vier achten minus 1=3 achten, welke de derde dimensie vertegenwoordigen; 8 uur precies vertegenwoordigt de vierde dimensie; 8 minuten over 8 geeft 4 plus 1= 5 achten, wat de vijfde dimensie vertegenwoordigt. Op deze manier reizen wij dus vanuit de derde, door de vierde naar de vijfde dimensie.........
Voor je aan het ritueel begint, mediteer en ga voor jezelf bedachtzaam na wat je voor jezelf wenst te manifesteren, en hoe je wilt dat jouw realiteit (in de toekomst) eruit zal zien.
Ga met je gezicht naar het vuur/kaars zitten richting het noorden, om 8 minuten voor 8 precies stop je het kristal in het gaat voor je of tussen jouw en de kaars. Het noorden = rust, de situatie zoals hij nu is.
Ga dan naar het oosten, doe hetzelfde met de rozenkwarts om 6 minuten voor 8, het oosten staat voor het begin van jouw nieuwe realiteit.
Ga dan naar het zuiden, de jaspis plaats je om 4 minuten voor 8, het zuiden staat voor manifestatie.
Ga dan naar het westen en plaats de tourmalin in het gat om 2 minuten voor 8, vraag hierbij Kali om de derde dimensie af te breken / transformeren.
Ga vervolgens weer naar het noorden en om 8 uur precies (de vierde dimensie) vul je het gat met zand of, als je met de kaars werkt, houdt je hand op het kristal en richt je intentie hierop.
Dit doe je vervolgens om 2 minuten over acht in het oosten, 4 minuten over 8 in het zuiden, 6 minuten over acht in het westen en tot slot 8 minuten over 8 weer bij het noorden aan en is de reis die je hebt gemaakt ten einde gekomen.
Gebruik tijdens deze reis jouw Woorden en Gebeden... laat jezelf geïnspireerd raken! Blijf nog een tijdje bij dit altaar zitten en manifesteer, visualiseer en affirmer. Als je met de kaars hebt gewerkt kun je de stenen achteraf weer mee nemen.
Ik heb jullie verteld over ons project in Andalusië, Spirit Valley. Nu 7 jaar geleden werd ik naar de land toegeroepen, en heb het daarom gekocht.
Het laatste jaar heb ik veel instructies gekregen voor energetisch werk en rituelen ter voorbereiding. In de vallei zal de mogelijkheid zijn voor een kleine groep mensen om hier permanent te verblijven als laten we maar zeggen: de kerngroep. Verder zullen er faciliteiten aanwezig zijn voor een volgende groep van wisselende samenstelling die hun kwaliteiten komen delen.
Er zullen uiteraard veel ceremoniën worden uitgevoerd met de Heilige Medicijnplanten. De mogelijkheid bestaat hier een tijdje te verblijven, als een soort terugtrekplaats, een kuuroord, een ontmoetingsplaats. Waarbij de
meest belangrijke natuurlijk die aan het einde van 2012 is. Wij zien het al het werk dat nu wordt gedaan bij Askawan als voorbereiding op dit main event.
Het is belangrijk om te weten dat, in deze dimensie, er nog geen faciliteiten ter beschikking zijn. We wachten op de financiële zegening om dit te kunnen starten. We zijn al tijden aan het bidden, het is nu al bijna voelbaar en ruikbaar. Als dit met je vibreert, nodigen wij jullie uit met ons mee te bidden.
Mara had laatst een droom waarin ze een keuken hoorde te ontwerpen met een capaciteit voor 150 mensen. Dit heeft ons doen geloven dat wij met ongeveer 150 leden van onze zielsfamilie
op dat specifieke moment in de tijd aan het einde van 2012 door de poort zullen stappen.
De Ascended Master, onze broeder en onze vriend Saint Germain, de houder van de Violette Vlam, is de leider van ons project. Wij ontvangen constant instructies van hem. In Spirit Valley brand de Violette Vlam permanent. De energie van deze Violette Vlam is een zeer krachtig transformerende energie. Je kunt hier iets over lezen op:
http://thevioletflame.tripod.com/#What% ... ame Does
Alleen al verblijven op Spirit Valley is genoeg om de energie van de Violette Vlam te ervaren.
Aankomende dinsdag ga ik naar Spanje om dit ritueel van "daarboven"; te doen op vrijdag 888. Ik neem een grote amethist van rond de tien kilo met me mee. Om 6 uur zal ik deze begraven in het midden van de vuurplaats, om hiermee Saint Germain te eren, en de Violette Vlam te activeren.
Vervolgens zal ik om 7 uur het vuur ontsteken en het ritueel doen. Op de amethist na, zal Mara dit ritueel uitvoeren op de vuurplaats te Askawam in Amsterdam, en een vriend van ons zal hetzelfde doen in de tipi. Vanzelfspreken zullen Mara en ik dezelfde dromen / visioenen krijgen, dus dit zal de kracht van het ritueel vermenigvuldigen om zo onze droom te realiseren.
Ik kreeg de sterke neiging om de informative betreffende dit ritueel met jullie te delen, zo dat jullie ook jullie voordeel met dit moment kunnen doen.
Veel geluk en veel plezier
Geniet van de rest van de zomer, met nog wat meer van dit mooie weer
We hopen jullie weer te ontmoeten hier bij Askawam, of later in Spirit Valley.
Veel liefde,
Almasto, Mara en all onze dieren.