magickmumu
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 3/11/07

Wow het klinkt te goed om waar te zijn. Helaas heb ik ik te druk om langs te komen

Shit man ik wou dat ik je kon helpen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CaduceusMercurius a dit:Ach, zodra jullie hier foto's kunnen bekijken, heb ik al een bed, stoel en bong binnen staan.
CaduceusMercurius a dit:Volgens de Kamer van Koophandel heeft het bedrijf nooit bestaan.
Volgens een Hyves bericht is Theo al in 2006 naar Arnhem verhuisd.
En zou Theo nog de eigenaar van het pand zijn, het lijkt me een toffe gast.
CaduceusMercurius a dit:Ik ga gewoon voorzichtig knutselen vannacht, kijken wat ik los kan peuteren, en als het niet lukt kunnen we het morgen met grover gereedschap proberen. Ik was overigens niet van plan een ruit in te slaan, enkel voorzichtig aan de beschutte kant van de woning een raam open te breken, om vervolgens van binnenuit de voordeur te openen.
CaduceusMercurius a dit:Hahaha, ben ik op Kraak Forum Online aan het lezen over breektechnieken, kom ik daar opeens wijze woorden van mysticwarrior tegen! Very Happy
Kan ik ergens klopsleutels scoren? the real ultimate power
CaduceusMercurius a dit:Nee, ik ben nergens bang voor: Theo is helemaal de eigenaar niet meer, en volgens de makelaar staat het huis officieel niet meer in de verkoop en is het pand op dit moment ook niet bewoonbaar (zal dus ook niet verhuurd worden). Bouwplannen zijn pas eind 2009 of begin 2010 af. Het is afgelegen, geen mensen die er de hond nog uit laten, enkel de overburen, zo'n 300 meter verder, achter struiken en bomen.
Wat je schrijft over het slot klinkt me te ingewikkeld. Daar zal ik echt hulp bij nodig hebben denk ik. Ik ken wel krakers in de buurt, maar die houd ik hier liever nog even buiten.
CaduceusMercurius a dit:Oh, zo'n tang, heb ik niet, wel een gewone watertang. Ziet er inderdaad vrij simpel uit. Ik ga zo eerst wel even wat foto's maken van de sloten, kozijnen enz. HeartCore is er ook mee bezig.
Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de meterkast het doet. Het slechte nieuws is dat iets of iemand 's avonds het licht aandoet van de benedenverdieping.
Misschien moet ik plakband of een draadje op de voordeur plakken, en dan morgen kijken of de deur open is geweest. Ik ga vannacht nog wel even kijken, maar beter nog even niet met de hamer aan de slag of met flits foto's maken. the real ultimate power
CaduceusMercurius a dit:Ben vanochtend om half 12 opgestaan, dus ben nog klaarwakker. Ik stap zo dus nog maar eens in de auto (of op mijn fiets als ik het sleuteltje kan vinden) om een kijkje te nemen.
Ik zal vooral letten op de dingen die je genoemd hebt, en waarschijnlijk ook wel wat foto's maken.
CaduceusMercurius a dit:Maar bovenal: het huis vertoonde tekenen van de aanwezigheid van een vrouw! De slordige gordijnen waren vervangen door stijlvolle witte vitrages, en er stonden levende planten in de vensterbank.