Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Nogmaals een topic over een trip centrum!

:shock:

Wow het klinkt te goed om waar te zijn. Helaas heb ik ik te druk om langs te komen :cry: . (ik heb nog nooit wat gekraakt, maar ik heb wel breekijzers en ander gereedschap)
Shit man ik wou dat ik je kon helpen. :cry: :cry:

Ik zal zo nog even uitgebreider reageren..... Ook ik red dat vanavond niet meer, maar morgen(avond/nacht) zou ik eventueel wel met breekspullen, aangezien het om een oude boerderij gaat, de deur wel los kunnen maken.... Een raam word namelijk niet altijd even goed gewaardeerd door de politie.

Ik ga gewoon voorzichtig knutselen vannacht, kijken wat ik los kan peuteren, en als het niet lukt kunnen we het morgen met grover gereedschap proberen. Ik was overigens niet van plan een ruit in te slaan, enkel voorzichtig aan de beschutte kant van de woning een raam open te breken, om vervolgens van binnenuit de voordeur te openen.

Hahaha, ben ik op Kraak Forum Online aan het lezen over breektechnieken, kom ik daar opeens wijze woorden van mysticwarrior tegen! :D

Kan ik ergens klopsleutels scoren? :ninja:

Caduceus, pas wel op als je de kraak alleen gaat doen... Ik heb zelf wat dat betreft ook behoorlijk wat riskante situaties mee gemaakt. Zelfs met een groep mensen, hebben we vaak genoeg moeite moeten doen om de eigenaren buiten te houden. Ik wil je niet bang maken, zelf heb ik het ook wel is met hooguit 2 mensen een pand gekraakt, maar beware!... Houd er ook rekening mee, dat het best lastig kan worden om de politie te overbluffen. Laat je er in iedergeval niet zomaar uitzetten. Jij hebt huisvrede en ze mogen inpincipe helemaal niet zonder toestemming binnen stappen.

CaduceusMercurius a dit:
Ach, zodra jullie hier foto's kunnen bekijken, heb ik al een bed, stoel en bong binnen staan.

:D:D:D

CaduceusMercurius a dit:
Volgens de Kamer van Koophandel heeft het bedrijf nooit bestaan.
Volgens een Hyves bericht is Theo al in 2006 naar Arnhem verhuisd.
En zou Theo nog de eigenaar van het pand zijn, het lijkt me een toffe gast.

Mooi! Dat zegt heel wat over de situatie en geeft je in iedergeval een grotere kans van slagen! Ik denk alleen dat Theo minder tof is, zodra je zijn pand kraakt ;) Maar vaak als je een beetje goed onderhandeld, kun je zelfs nog wel een contractje scoren. Dat is voor hem beter en geeft jou meer zekerheid om het plan te kunnen experimenteren. Normaal gesproken, gaan krakers uit principe niet in op zo'n contract, maar in dit geval zal dit alleen maar beter zijn. Via hyves kan je misschien ook nog wel een goed gesprek met Theo regelen :P. Advies: Wel zorgen dat je zelf het contract door een advocaat laat opstellen. Erik Hummels is een goede advocaat die jou inprincipe niks hoeft te kosten, ik kan je zijn gegevens wel via een PB doen. Eigenlijk zou je dit het beste voor de kraak al kunnen regelen, maar dit kan mocht het nodig zijn, later ook nog wel...

CaduceusMercurius a dit:
Ik ga gewoon voorzichtig knutselen vannacht, kijken wat ik los kan peuteren, en als het niet lukt kunnen we het morgen met grover gereedschap proberen. Ik was overigens niet van plan een ruit in te slaan, enkel voorzichtig aan de beschutte kant van de woning een raam open te breken, om vervolgens van binnenuit de voordeur te openen.

Hmmm, ik weet niet of je toevallig een griptang en een aantal schroevendraaier in je bezit hebt? Meestal zitten er gewone cilinder sloten op deuren. Als je geluk hebt, kun je het beslag(metalen plaatje) van de deur met een schroevendraaier afdraaien. Daarna heb je iets meer ruimte om een griptang vast op de cilinder te zetten. Als je genoeg ruimte heb, breek je de cilinder er in een klap af, als je geluk hebt kun je dan met een schroevendraaier het slot omdraaien. Het beste is om het zwarte ringetje van de cilinder te laten zitten. Dit maakt het openen makkelijker. Valt ie eruit, probeer hem dan terug te zetten op z'n plaats. Dit ringetje, daar kun je namelijk met een groffe schroevendraaier het slot openen. Dan een nieuwe cilinder er in drukken en je hebt een deur tot je beschiking. Dit is dan ook een van de meest gebruikte technieken.

Oh, wat ons ook wel is overkomen, was dat er gewoon een deur of een raam openstond, dus kijk daar altijd eerst naar :P

CaduceusMercurius a dit:
Hahaha, ben ik op Kraak Forum Online aan het lezen over breektechnieken, kom ik daar opeens wijze woorden van mysticwarrior tegen! Very Happy

Kan ik ergens klopsleutels scoren? the real ultimate power

Alleen dachten ze helaas achter de schermen, dat ik de boel zat te bedonderen..... :oops:

Nee, ik ben nergens bang voor: Theo is helemaal de eigenaar niet meer, en volgens de makelaar staat het huis officieel niet meer in de verkoop en is het pand op dit moment ook niet bewoonbaar (zal dus ook niet verhuurd worden). Bouwplannen zijn pas eind 2009 of begin 2010 af. Het is afgelegen, geen mensen die er de hond nog uit laten, enkel de overburen, zo'n 300 meter verder, achter struiken en bomen.

Wat je schrijft over het slot klinkt me te ingewikkeld. Daar zal ik echt hulp bij nodig hebben denk ik. Ik ken wel krakers in de buurt, maar die houd ik hier liever nog even buiten.

CaduceusMercurius a dit:
Nee, ik ben nergens bang voor: Theo is helemaal de eigenaar niet meer, en volgens de makelaar staat het huis officieel niet meer in de verkoop en is het pand op dit moment ook niet bewoonbaar (zal dus ook niet verhuurd worden). Bouwplannen zijn pas eind 2009 of begin 2010 af. Het is afgelegen, geen mensen die er de hond nog uit laten, enkel de overburen, zo'n 300 meter verder, achter struiken en bomen.

Wat je schrijft over het slot klinkt me te ingewikkeld. Daar zal ik echt hulp bij nodig hebben denk ik. Ik ken wel krakers in de buurt, maar die houd ik hier liever nog even buiten.

Klinkt allemaal heel gunstig!!!! :D

Ik moet nog effies zoeken, maar ik had ergens nog een goede handleiding, hoe dit in elkaar steekt. Het is namelijk vrij simpel. Ik zal zo effies zoeken voor je.

Ik heb de handleiding niet meer terug kunnen vinden, maar heb zelf even een pruts handleiding in elkaar gezet.... Bij lange na niet perfect, maar dan begrijp je waarschijnlijk iets beter wat ik bedoel ;) Ik heb je een PB gestuurd, met de handleiding.

Oh, zo'n tang, heb ik niet, wel een gewone watertang. Ziet er inderdaad vrij simpel uit. Ik ga zo eerst wel even wat foto's maken van de sloten, kozijnen enz. HeartCore is er ook mee bezig.

CaduceusMercurius a dit:
Oh, zo'n tang, heb ik niet, wel een gewone watertang. Ziet er inderdaad vrij simpel uit. Ik ga zo eerst wel even wat foto's maken van de sloten, kozijnen enz. HeartCore is er ook mee bezig.

Toppie :D

Oh, en een waterpomptang daar lukt het ook wel mee ;) En als werkelijk niets lukt, dan heb ik de ultieme tool hier liggen. Een omgebouwde krik, heb er zelf ooit is een hele deurpost mee aan diggelen geholpen. Het kozijn had last van hout worm :P

Indien je tracht iets efficients te cultiveren, kun je bij de keuze van deze plant, er beter voor kiezen om dat ondergronds te doen dan boven het aardoppervlak.

Wellicht.

Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de meterkast het doet. Het slechte nieuws is dat iets of iemand 's avonds het licht aandoet van de benedenverdieping.

Tijdklok?

Misschien moet ik plakband of een draadje op de voordeur plakken, en dan morgen kijken of de deur open is geweest. Ik ga vannacht nog wel even kijken, maar beter nog even niet met de hamer aan de slag of met flits foto's maken. :ninja:

Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat de meterkast het doet. Het slechte nieuws is dat iets of iemand 's avonds het licht aandoet van de benedenverdieping.

Mooi dat er een werkende meterkast in zit :)

Wat betreft het slechte nieuws, waarschijnlijk is het, wat vork al zei, gewoon een tijdklok(tijd in de gaten houden ;)). Dit zijn maatregelen die heel veel eigenaren toepassen. Ik ben het zelf ook vaak genoeg tegen gekomen.

Misschien moet ik plakband of een draadje op de voordeur plakken, en dan morgen kijken of de deur open is geweest. Ik ga vannacht nog wel even kijken, maar beter nog even niet met de hamer aan de slag of met flits foto's maken. the real ultimate power

Ik zal in dit geval zeker niet gaan breken. Hoe zit het met de post? Zit de brievenbus in de deur, of staat deze voor de weg? Post kan soms ook een hoop aanwijzingen geven. Dat met die plakbandjes is een veel gebruikt truukje, maar hoeft nog niks te zeggen. Het kan zijn dat de eigenaar bijvoorbeeld dagelijks langs komt voor de post.

Je zou misschien nog wel even kunnen kijken of er een onopvallende ingang te vinden is. Bijvoorbeeld een raampje. Dit geeft je de mogelijkheid om daar binnen naar aanwijzingen opzoek te gaan.

Het maakt het misschien allemaal even wat lastiger, maar als ik het zo hoor, ziet er nog steeds wel positief uit. Hopelijk blijft dat ook zo ;)

Ben vanochtend om half 12 opgestaan, dus ben nog klaarwakker. Ik stap zo dus nog maar eens in de auto (of op mijn fiets als ik het sleuteltje kan vinden) om een kijkje te nemen.

Ik zal vooral letten op de dingen die je genoemd hebt, en waarschijnlijk ook wel wat foto's maken.

CaduceusMercurius a dit:
Ben vanochtend om half 12 opgestaan, dus ben nog klaarwakker. Ik stap zo dus nog maar eens in de auto (of op mijn fiets als ik het sleuteltje kan vinden) om een kijkje te nemen.

Ik zal vooral letten op de dingen die je genoemd hebt, en waarschijnlijk ook wel wat foto's maken.

Vergeet niet eerst aan te kloppen he! Als er dan toch iemand op wonderbaarlijke wijze open doet, zeg je maar gewoon dat je pech hebt met de auto. :)

Helaas, het gaat niet door. Ik ben er net langs geweest, en er stonden twee nieuwe auto's, waarvan een met geel nummerbord, de ander wit. Maar bovenal: het huis vertoonde tekenen van de aanwezigheid van een vrouw! De slordige gordijnen waren vervangen door stijlvolle witte vitrages, en er stonden levende planten in de vensterbank... Ik vermoed dat Theo op familiebezoek is, i.v.m. kerst. Hij is hier immers geboren en getogen.

Wat me vóór deze ontdekking opviel was dat het huis wel erg dicht bij de A12 ligt. Ingesloten dus tussen de A12 en de rondweg van Woerden.

Maar wel weer veel geleerd van dit avontuur. :D

*zucht* helaas...

CaduceusMercurius a dit:
Maar bovenal: het huis vertoonde tekenen van de aanwezigheid van een vrouw! De slordige gordijnen waren vervangen door stijlvolle witte vitrages, en er stonden levende planten in de vensterbank.

Sluit ook niet uit dat Theo of iemand anders getipt is over jou plan, en er iemand even een teken van ‘leven’ heeft gegeven. Er zijn tenslotte niet zo veel Theo’s in Velp, die in Arnhem hebben gewoond. Ik had zijn hyvespagina binnen een minuut gevonden! En er staan ook niet zo veel panden in de omgeving van de rondweg in Woerden, waar een autoschadebedrijf heeft gezeten. Het is overigens gewoon een mogelijkheid, en zeg dus niet dat dit is gebeurd.

Wat ik al eerder aangaf, is het voor de toekomst aan te raden, om op het forum niet in details te treden. Onderschat ook niet wie er allemaal op dit soort (drugsgerelateerde) forums meelezen. Hyves, forums e.d. is natuurlijk een fantastische bron van informatie voor allerlei partijen. Ook bij het organiseren van de ‘Full Moon Journey’ is het van belang om discreet te werk te gaan.

Succes met de verdere zoektocht!!

Retour