Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Nogmaals een topic over een trip centrum!

Neh, ik geloof niet dat iemand getipt is. De makelaar had al gezegd dat het huis uit de verkoop was gehaald, oftewel de oorspronkelijke eigenaar kan er in blijven wonen tot de sloop begint. En ik denk nu dat Theo de woning heel af en toe gebruikt om zijn familie hier te bezoeken. Dinsdag 23 december is een logische dag om naar je 'vakantiehuisje' te gaan.

Trouwens, was hilarisch geweest als ik het pand eergisteren al gekraakt had. Dan hadden ze mij daar met waxinelichtjes en wierook aangetroffen, alsof ik daar al maanden woonde.

Maar wel weer veel geleerd van dit avontuur. Very Happy

Kraken kan inderdaad spannend zijn, het is soms net een trip avontuurtje :P

Neh, ik geloof niet dat iemand getipt is.

Dat denk ik ook niet, maar wel blijf ik net als RedHawk voor voorzichtigheid.

Trouwens, was hilarisch geweest als ik het pand eergisteren al gekraakt had. Dan hadden ze mij daar met waxinelichtjes en wierook aangetroffen, alsof ik daar al maanden woonde.

Toen ik nog actief was voor het kraak spreek uur, hebben een aantal mensen waarvoor we een pand hadden gekraakt, dit mee mogen maken ;) Ook zelf heb ik het is een keertje mee gemaakt. De eigenaar stond plotseling op de stoep en wist zogenaamd nergens wat van. Maar hij had wel een zogenaamd huurcontract(een kopie, waar de onderkant niet zichtbaar van was.) De eigenaar bleek dan ook een van de grootste speculanten te zijn :P

Wat Redhawk zegt. Het is goed om de mainstream ideeen publiekelijk te posten zodat mensen geprikkelt kunnen worden voor eventuele actieve deelname.

Maar zoals in het concept van de matrix (daar ga ik weer :roll: ) moet je geen 'trails' prijs geven die wie dan ook de mogelijkheid geven om een bug in je plan te laten ontstaan. Het meekijkende oog van Smith is nooit uit te sluiten.

Retour