Ik heb ze dus ook een aantal maal getest. Eigenlijk met heel goed effect, als je de lichamelijke ongemakken voor lief neemt. Die moet je een beetje doorstaan, al is kotsen wel erg extreem. Bij mij bleef het bij krampen. En inderdaad heel erg koud en sloom in het begin.
Toch is LSA een mooie ervaring. Je kunt heel vivide dagdromen, en je dromen komen als herinneringen terug. Tijd beweegt zich heel erg vreemd, bij mij leek alles op een deja vu
Je voelt energie stromen door je ruggengraat, je ogen worden enorm etc.
Verder kun je je heel erg gelukkig voelen, zoals bij veel mdma. Je wordt al met al dus heel mellow, met een super zwaar lichaam, en een grote glimlachende kop. En je gedachten worden heel introvert, een soort therapeutische trip zou ik zeggen. Erg verfissend in ieder geval. Televisie kijken is een ervaring die moeilijk uit te leggen is, echt heel erg grappig als je niks snapt maar alles een parodie lijkt
Ik gebruikte ze (4 stuks) in rust, en onder de dekens. Oh ja, ik nam ze per stuk met een groot glas water, kwartier wachten en dan de volgende. Zo kreeg ik de minste lichamelijke klachten. Vergeet ook niet te drinken na een uur of twee. En hopelijk gaat het de volgende keer beter, groet!