Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Druids fantasy [verslagje]

Okee, dus je hebt maximaal 2.4g morning glory genomen (als de andere ingredienten slechts in zeer kleine hoeveelheden aanwezig zijn) en waarschijnlijk ergens rond de 2 g. Zou best eens een goede dosis kunnen zijn...

Die ervaring was niet geweldig, maar wel memorabel. Heb nog nooit zulke goede gesprekken gehad op een tripmiddel als toen met m'n vriendin.

Forkbender a dit:
Die ervaring was niet geweldig, maar wel memorabel. Heb nog nooit zulke goede gesprekken gehad op een tripmiddel als toen met m'n vriendin.

Het viel mij dus ook op, dat ik eigenlijk behoorlijk helder was. Ik denk dat ik makkelijke een goed gesprek met iemand had kunnen hebben. Het grootste gedeelte van dit report heb ik ook tijdens de trip geschreven. Maar misschien moet ik ook maar is kijken naar een goed extract en is kijken hoe de effecten zijn op een hoge dosering.

Ik had dit jaar en vorig jaar Morning Glories in de volle grond, en in kleinere plantenbakken op het balkon. De planten in de volle grond produceerden enorm veel zaaddozen, de planten op het balkon (vergelijkbare hoeveelheid licht) heel weinig.

^hmm. Waar zou dat door komen? Was de bemesting hetzelfde? En wat voor aarde zat er in de bakken? Waren de wortels door de hele bak verspreid?

Ik heb nog een vraagje, zou LSA ook in combinatie met andere psychedelica zoals MDMA gebruikt kunnen worden? Het lijkt mij wel heerlijk om lsa te nemen op het moment dat je weer een beetje terug komt uit de mdma trip.

^dat is vast mogelijk, al heb ik het nog nooit geprobeerd. Misschien even op erowid kijken of er een reportje is van die combinatie. MDMA combineert wat mij betreft erg goed met paddo's en lsd, dus het zou best eens heel goed kunnen werken, al zou ik oppassen met de misselijkheid en buikpijn die kunnen optreden na lsagebruik.

Forkbender a dit:
al zou ik oppassen met de misselijkheid en buikpijn die kunnen optreden na lsagebruik.

Daarom vroeg ik het eigenlijk maar even voor de zekerheid. Mij lijkt de combinatie buiten die misselijkheid om echt ideaal. Met name om dat de LSA ook duidelijk zorgt for euforie en ik kan mij voorstellen dat dit samen met een come down op MDMA echt heerlijk zou moeten kunnen zijn :) Ik denk dat ik het deze week maar gewoon is gek ga doen :D

Retour