Brugmansia
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 2/11/06
Moet wel zeggen dat ik nog nooit N20 heb gehad tijdens een trip maar dat is omdat ik lachgas eigenlijk meer ervaar als een soort disfunctioneren met warme gloei dan echt een getriggerde opening, bovendien doet het bij mij psychologisch niets en een dissociatie vind ik het ook niet. Het doet me denken aan die spelletjes op het schoolplein waarbij je je zuurstof even wegneemt en (bijna) out gaat en even "verdwijnt", al na 1 ballon voel ik me daarna ook echt duf, slap en cognitief minder helder. Lijkt me niets om daar een trip mee te moeten vervolgen.
Met Ketamine is dat "outgaan" of "verdwijnen" en heel klein opgaan in de binnenkant van je lichaam (wat hol aanvoelt, alsof je de binnenwanden voelt) slechts 1 van de aspecten die het zo mystiek maken, want armen en benen zijn net losse draden op een andere plek en het bewustzijn maakt een zeer diepe en persoonlijke droom mee. Echt heel veel moeilijker te ondergaan dan lachgas in het echter niet. Hoewel je zeker moet kunnen liggen een uur lang als het psychedelisch wilt doen, net als met gerookte DMT. 'tis opiaat achtig rustig, soort coma maar ademhaling en hartslag gaat gewoon normaal door.
Met Ketamine is dat "outgaan" of "verdwijnen" en heel klein opgaan in de binnenkant van je lichaam (wat hol aanvoelt, alsof je de binnenwanden voelt) slechts 1 van de aspecten die het zo mystiek maken, want armen en benen zijn net losse draden op een andere plek en het bewustzijn maakt een zeer diepe en persoonlijke droom mee. Echt heel veel moeilijker te ondergaan dan lachgas in het echter niet. Hoewel je zeker moet kunnen liggen een uur lang als het psychedelisch wilt doen, net als met gerookte DMT. 'tis opiaat achtig rustig, soort coma maar ademhaling en hartslag gaat gewoon normaal door.