Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De meesten zullen door faillisement die stap niet kunnen maken...De logische stap van smartshops zal zijn om zakken met substraat te verkopen en losse spuiten.
Hangt er van af denk ik. Als de site alleen maar in zou gaan op "de christenhonden vs. psychedelica" dan zou het inderdaad een nadelige uitwerking kunnen hebben, maar maak je van zo'n site een plek waar alle idioterie van de christelijke politici onderuit wordt gehaald (dus ook aandacht besteden aan bijvoorbeeld abortus enz.), dan zullen mensen begrijpen dat er hier sprake is van een heel breed probleem.
Dit zou voor mij eerder reden zijn om naast het gebruiken van paddo's ook het vanuit sporen opkweken van paddo's te gaan onderzoeken. En ik denk dat dat voor meer mensen geldt?Christenhonden a dit:Hangt er van af denk ik. Als de site alleen maar in zou gaan op "de christenhonden vs. psychedelica" dan zou het inderdaad een nadelige uitwerking kunnen hebben, maar maak je van zo'n site een plek waar alle idioterie van de christelijke politici onderuit wordt gehaald (dus ook aandacht besteden aan bijvoorbeeld abortus enz.), dan zullen mensen begrijpen dat er hier sprake is van een heel breed probleem.
Intelligente, onderbouwde artikelen mbt planten/middelen, inderdaad abortus, homohuwelijk, stamcel onderzoek etc.. De bedoeling is een breed probleem zichtbaar maken zoals je aangeeft, dit op een provocerende manier brengen (want normale discussie aangaan met heren politici blijkt onmogelijk wanneer het gaat over brandbare onderwerpen) zonder direct te beledigen. Ik zeg direct want ongetwijfeld zal christenhonden als een rode lap op een stier overkomen op sommige mensen maar in essentie staat 'christenhonden' 'ons', wij zijn het tenslotte die honds worden behandeld. door christenen.
Zijn er trouwens mensen hier die van plan zijn te stoppen met gebruiken danwel kweken? (kan me voorstellen ook dat mensen er niet mee open over durven zijn). Ik ga in ieder geval door en ik maak me helemaal niet druk over een eventuele vervolging omdat ik er van uit ga dat onze rechtspraak genuanceerder te werk gaat dan onze inquisitie ik bedoel regering.
CaduceusMercurius a dit:Zou het mogelijk zijn om met het strategisch plaatsen van geïnocculeerde houtsnippers de hoeveelheid in 't wild groeiende paddenstoelen te doen verdubbelen of verdrievoudigen?
Dit zou voor mij eerder reden zijn om naast het gebruiken van paddo's ook het vanuit sporen opkweken van paddo's te gaan onderzoeken. En ik denk dat dat voor meer mensen geldt?
PAS OP! Prominente rol voor Cisca Joldersma. Zorg dat je een teiltje klaar hebt staan.
CaduceusMercurius a dit:Verbod op paddo's in strijd met de grondwet:
[quote:1y491ez0]Maar hoe zit het eigenlijk met onze grondrechten?
Artikel 10 van de Grondwet luidt als volgt:
“Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op eerbiediging van zijn persoonlijke levenssfeer
CaduceusMercurius a dit:Cool, dan gaan we in ieder geval met z'n tweeën. Nee, drieën, want Mara komt ook mee.
Goed, welke dag? Op welke dagen zijn die politieke uilskuikens aanwezig?
CaduceusMercurius a dit:Zou het zin hebben om met alle lezers van red de paddo, psychonaut.com en andere forums op of in de buurt van het Binnenhof bijeen te komen, low-budget, zonder fratsen, om er op te wijzen dat een grote groep doodgewone mensen binnenkort tot een nieuwe klasse criminelen zal gaan behoren. Geen spandoeken of speeches, maar wel een zorgvuldig geschreven persbericht en/of pamflet, en zoveel mogelijk sympathisanten, ook zij die vrezen voor sluiting van de coffeeshops.
Indruk maken op politici heeft weinig zin meer. Alle politici hebben hun standpunten al lang ingenomen en zullen daar niet meer van af wijken.Mooi initiatief, maar ik ben bang dat het weinig indruk zal maken op de politici.