@Forkbender ik ben het volledig met je eens!
christenhonden nl gekocht
:lol:
Meesterlijk!! Maar zoals JJJ zegt, als je er iets mee wil bereiken hou het dan idd wel een beetje beschaafd.
Zorgvuldig en efficient argumenteren zodat ze volledig onderuit worden gehaald en daar dan een hele site mee zou geweldig zijn.
Beeldmateriaal van politici waarna zorgvuldig in klare taal wordt uitgelegd hoe belachelijk ze nu eigenlijk bezig zijn en wat wel correcte informatie is en misschien een goede psychoanalyse (I can help you with that
al heb ik er niet voor gestudeerd oid) van de betreffende persoon erachteraan, al is dat misschien een beetje hard.. :roll: het is wel recht voor zijn raap.
Nog een tip: hou het serieus en niet spottend (al kunnen de feiten misschien als spottend worden opgevat, ze zijn immers volslagen idioot)
Een site waarmee we de massa die dit niet kan zien het kunnen laten zien.
De argumenten moeten zo evident en duidelijk zijn dat het onmogelijk te weerleggen is.
Een uitleg if you will, dat heeft men helaas nodig maar maakt niet uit, ze leren het wel!
Ik voel ook de behoefte om me af te reageren, zeker na gisteren op nova een heeel vies autoritair wijf (van de CU?) gezien te hebben dat zo ontzettend uit haar nek lulde over het paddoverbod.
De manier waarop ze 'praatte' (lees blerde) was al misselijkmakend.
'Dat verbod dat komt er gewoon' en 'Wij hebben hier en hier niets mee te maken wij verbieden het en jullie hebben je daar naar te schikken/aan te houden'.
Ik werd er zo naar van.. mensen die je een autoriteit opleggen en doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben en verantwoordelijk zijn..
Ik ben mijn eigen autoriteit mens! Tief op met je vieze zelf..
Ik ben een mens en jij ook zo verhouden wij ons tot elkaar jij hebt geen enkel recht dat ik niet heb!
Het word echt steeds erger met het machtsmisbruik van de autoriteiten hier.
Overal is onrecht.
Ik ben echt bang dat op een gegeven moment meer mensen voor eigen rechter gaan 'spelen', dat word grimmig..
Ik ben echt super kwaad en als ik ergens kwaad over ben (en het lukt
), wordt ik juist heel rustig, ik probeer mijn woede te gebruiken als supermotivatie en hem me niet te laten beheersen..
Er was trouwens ook een supercoole toxicoloog op 8) een wijs oud professortype dat zei dat wiet volgens hem zelfs nog 'gevaarlijker' was dan paddo's..
Hij liep in een bos en vertelde heel rustig dat hij het er niet mee eens was