De cda en cu willen absoluut niet dat er informatie over veilig gebruik bestaat. Dit zou aanmoedigen.
Straks kan je op feesten en bij de breider niet meer je xtc(of elke andere drugs) veilig laten tesen. Ik hoor hier nog wel eens mensen op het forum ja tenzij je een proffesioneel lab heb kan je niet weten hoeveel LSD er in je blotter zit, of speed in je xtc. Maar door veilige testen(test locaties bv) kan dit dus wel. De mensen die er dus BEWUST voor drug gebruik kiezen, met alle risico's voor eigen rekening, wil wel graag weten WAT ze nemen. Een dolfijntje is geen keurmerk. Maja het is wel makkelijk want als er dan een keer iemand te veel neemt of verkeerde dingen mixt dan kan de overheid de drugs de schuld geven. Wanneer alles getest word en er
Objectieve informatie word verstrekt zijn de ongelukken die dan gebeuren echt ongelukken of menselijke fouten.
Nederlandse jeugd drinkt het meest van alle europeanen. En het vroegst. Dat er relatief meer jongeren in frankrijk een stikkie roken dan hier is niet raar. Hier kennen we de drugs, jongeren hoeven niet bang te zijn om met hun verslaving naar buiten te treden en kunnen dus op een vroeg stadium worden geholpen. Als je angst heb om je ouders over je gebruik te vertellen kom je in een neerwaardse spiraal.
Gebruikers hoeveelheden en planten uit het strafrecht halen en ons hoor je echt niet. Wanneer gebruikers niet illegaal bezig zijn kan het politie apperaat dealers, wiet kwekers die stroom jatte(kost 20euro per huishouden), GROTE JONGENS vangen. Wanneer ze hun energie daar op inzetten zullen ze veel meer verdienen. Door een versoepeling in de wet mag de politie ook auto's en andere duren spullen innemen als het kan worden gezien als witgewassen producten. Dus het levert echt veel geld op.
Een intelligente oplossing in hun ogen is het crimineel maken van alle drugs. Nouja alle.... Hè, er zijn ook dingen als alcohol, tabak en die moeten kunnen. De 2 meest verslavende middelen zijn LEGAAL en DIK veel accijns dat er over word betaald. Maar geest verruimend? Nee dat zou nog wel eens eng kunnen zijn. Of zoals
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artikel/asp/artnr/145357/index.html+fred+teeven+gek+hoofd&hl=nl&ct=clnk&cd=2&gl=nl]Fred Teeven[/url] zei: je word er gek van in je hoofd. Nee dat je met je gezonde verstand bij Rita verdonk in een partij zit dat is niet achterlijk... Door haar toedoen(door haar zitten ze daar) zijn er nu inmiddels al 150 kinderen(minder jarige azielzoekers) gekidnapt door mensensmokkelaars. Dat soort dingen zorgen nooit voor een publiek debat. Die zijn namelijk zo schokkend dat de meeste niet eens door hebben wat het betekend.. Nou dit: in een van de rijkste landen ter wereld komen mensen vluchten. Dan worden ze JAREN in onzekerheid gehouden(beleid) en sommige krijgen kinderen die dan de nederlandse taal leren. Nou die kinderen zijn dus gevangen genomen en worden op dit moment
uitgebuit. :evil: :evil: omdat er naast gevangenissen als op schiphol(11doden) ook open centra zijn waar iedereen naar binnen kan lopen.
Geen idee hoe ik zo van de hak op de tak ben gesprongen maar het stoort me enorm dat de overheid zonder enige(hm probleem is misschien dat ze JUIST éénige kennis hebben en geen volledige) kennis van zaken een beslissingen over mensen waarvan ze denken dat ze niet voorzich zelf kunnen zorgen!
Iemand die denkt dat je gek word van paddestoelen die zwamt.. Het gaat over een heel sterk bewustzijn veranderend middel daar moet niet iedereen over na denken. Wetenschappers moeten dat onderzoeken. En dan pas na denken van oke en wat betekend dat?
Dat psychedelica in sommige gevallen een geesteziekte veroorzaken is bekend en dat is nu precies waarom je moet informeren ipv alsmaar penetreren in het leven van mensen. Zaken als belasting enzo prima, ik wil ook gratis onderwijs en dat mijn gehandicapte nichtje van alle gemakken is voorzien en op een vlak fietspad kunnen fietsen. Maar bemoei je alsjeblieft niet met het doen en laten van me privé leven. Ik doe niemand(nee ook mezelf niet en al zou ik dat doen dan zal die keuze de mijne zijn) kwaad of pijn dus laat me lekker met rust. Geld krijgen ze wel. Maar mijn hoofd is van mij. Ik lees de boeken die ik wil lezen ik eet de dingen die ik wil en drink het gif wanneer ik denk dat ik ontgifting nodig heb. Het stomme is het gaat niet eens over gezondheid.. Want ik mag mezelf wel in coma zuipen. Dat mag gewoon. :?
Zorg er ook voor dat niet iedereen ze(psychedelica zoals paddestoelen) mag verkopen. Iemand die nog nooit een bad trip heeft gehad of uberhaupt een trip kan geen passende informatie geven. Wanneer er een ervaren psychonaut gedroogde paddestoelen mag verkopen zal hij mensen die het nieuw zijn met de stof een halve portie geven(in smartshops verkopen ze alleen 25-35vers) en ook nog eens vertellen hoe je ze zo veilig mogelijk kan gebruiken. Dit is geen beklag tegen smartshops maar tegen het kromme beleid wat er voor zorgt dat elke sukkel deze middelen mag verkopen. Denk dat weinig psychonauten tegen een strenger beleid zijn,
tenzij het betekend dat we op eens criminelen worden allemaal.
Dus haal gebruikers hoeveelheden uit het strafrecht evenals planten.
En natuurlijk hoort dat wereldwijd te gelden.
Op of aanmerkingen zijn altijd welkom.