beste trippers, zoals jullie misschien in de media hebben opgevangen wilt de conservatief christelijke flank in de tweede kamer de verkoop en het gebruik van onze geliefde magische paddestoel aan banden leggen en de illegaliteit in helpen. de aanleiding hiervoor is de zelfmoord van een frans meisje (17), die onder invloed van paddo's van de ij tunnel afsprong. de ouders van het meisje stellen de nederlandse staat verantwoordelijk voor dit tragische voorgeval en zijn een hetze begonnen tegen onze heilige paddestoel. zoals gebruikelijk grijpen de onwetende grauwe volksvertegenwoordigers dit met beide handen aan en beraden snode plannen om te voorkomen dat wij in de toekomst zorgeloos kunnen blijven genieten van een ritueel dat wordt beoefend sinds het begin der mensheid. onder aanvoering van fred teeven (vvd tweede kamerlid, zie foto) worden ongenuanceerde uitspraken de wereld ingeholpen die alleen uit de mond van een onwetende niet-gebruiker kunnen komen.
persoonlijk zie ik het nemen van paddestoelen als een zeer waardevolle toevoeging aan mijn bestaan en vormt het voor mij een onuitputtelijke bron van inspiratie, een visie die ik deel met veel anderen. daarom kan ik gebeurtenissen als deze niet onopgemerkt voorbij laten gaan en vraag ik jullie het volgende:
1) voeg onderaan de mail jouw persoonlijke ervaring met de paddestoel toe, en licht kort toe waarom jij vindt dat een verbod op de paddestoelen een onzinnig initiatief is.
2) voeg het volgende email adres toe als "cc":
[email protected]
3) voeg jouw adresboek toe aan de "bcc" lijst, en stuur dit bericht door naar zoveel mogelijk mensen.
namens alle ruimdenkende geesten die zijn vrij gevochten van het calvinistisch juk waar nederland onder lijdt bedank ik jullie voor jullie inzet. in plaats van het verbieden van deze goddelijke vruchten zouden deze mensen zelf eens een kopje thee moeten proberen, misschien dat ze zich dan eindelijk eens gaan richten op zaken die er echt toe doen.
met vriendelijke groet,
steven pieters
-----------------------------------------------------------
Kamer wil alle paddo's verbieden
Uitgegeven: 27 maart 2007 18:06
Laatst gewijzigd: 27 maart 2007 18:25
DEN HAAG - Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat er een verbod komt op de verkoop van alle paddo's, een verzamelnaam voor paddestoelen die hallucinaties veroorzaken.
Gedroogde paddo's vallen al onder de opiumwet en zijn verboden, voor verse geldt dat nog niet. ");
CDA, VVD, de Partij voor de Vrijheid en de ChristenUnie willen nu ook die verbieden. De oproep komt na de dood van een 17-jarig Frans meisje dat vorige week na het eten van paddo's van een brug in Amsterdam sprong en overleed.
Gek
Donderdag bespreekt de Kamer de opiumwet. De dood van het Franse meisje bewijst voor VVD-Tweede Kamerlid Fred Teeven dat de paddo's vanwege hun hallucinerende werking ervoor kunnen zorgen dat mensen "gek in hun hoofd" worden.
GroenLinks en D66 zien niets in een verbod. Minister Ab Klink (Volksgezondheid) heeft dinsdag het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) gevraagd zo spoedig mogelijk onderzoek te doen naar de precieze werking en mogelijke schadelijkheid van paddo's.
Naar verwachting zijn de resultaten er over een aantal maanden.
-------------------------------------------------------------
jullie ervaring met paddo's: