Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

'Op naar de nul coffeeshops'

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion redhawk
  • Date de début Date de début
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden. Laat iedereen zijn intelligente kant eens zien zou ik zo zeggen, in plaats van alleen maar met de kleine dingetjes van hun eigen levens bezig te zijn.

LOL

Duidelijke taal.

Icelus a dit:
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden. Laat iedereen zijn intelligente kant eens zien zou ik zo zeggen, in plaats van alleen maar met de kleine dingetjes van hun eigen levens bezig te zijn.

Blijkbaar is dat nodig. Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....

Icelus a dit:
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden.

Mensen hoeven dat overigens niet, dat zullen ze vanzelf wel gaan doen!

Ik bespeur weinig intelligentie bij de meeste politici. Vooral een grote lading narcisme en egoïsme.

mysticwarrior a dit:
Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....

Dat komt omdat het zogenaamd is.

Forkbender a dit:
mysticwarrior a dit:
Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....

Dat komt omdat het zogenaamd is.

Wat ben ik vandaag toch weer lekker dubbelzinnig bezig :P

Maar dan komt weer de vraag, wat intelligentie dan wel is? Welke intelligentie moeten mensen dan laten zien?

intelligentie die door waarheid is gefilterd, cq wijsheid.

Ik was gisteren behoorlijk chagrijnig ;) Mijn filter voor de waarheid en wijsheid werkte blijkbaar niet helemaal.... :P

Retour