Forkbender
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 23/11/05
Ik voorzie problemen. Dit land gaat helemaal naar de Kinker als de huidige regering zijn zin krijgt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik had zelf al tenminste twee keer eerder door de Amsterdamse binnenstad gelopen, beide keren (in 1995 en 2008) op LSD. Deze keer was het ook weer erg apart, mensen zien er inderdaad miserabel uit, ook degenen die zich happy en gay voordoen.Brugmansia a dit:Door een drukke stad lopen en je op plaatsen met veel mensen bevinden terwijl je zelf van binnen stevig aan het trippen bent kan echt een wonderlijke ervaring zijn als je het verder bijna niet doet in je leven. Raad het ook niet aan afgezien van eens een expiriment.
Maar goed, dat word dan gewoon flink kweken.
Ketter a dit:Maar goed, dat word dan gewoon flink kweken.
Het goede nieuws is dat het erop lijkt dat kweken voor eigen gebruik nog steeds mag:
http://www.ad.nl/binnenland/2815681/Ver ... thuis.html
AMSTERDAM - Paddogebruikers kunnen doorgaan met de consumptie van de hallucinerende paddenstoelen, zolang ze die maar zelf kweken. ......................................Gisteren is het paddoverbod van kracht geworden. Het Openbaar Ministerie zegt dat de handhaving zich niet zal richten tegen mensen die kweken of plukken voor eigen consumptie..............................
Ja, ook hier moest hij steeds bufferen. Hopelijk kan ik hem downloaden, en dan naar YouTube of zo uploaden. Weet iemand hoe ik deze video kan downloaden?Ik zie het filmpje niet echt goed helaas, heel schokkerig, kan jij hem wel goed zien Ivar? Ik hoop hem straks op jouw computer in een betere kwaliteit te zien