Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Dagvaarding Vlos

Ik voorzie problemen. Dit land gaat helemaal naar de Kinker als de huidige regering zijn zin krijgt.

Brugmansia a dit:
Door een drukke stad lopen en je op plaatsen met veel mensen bevinden terwijl je zelf van binnen stevig aan het trippen bent kan echt een wonderlijke ervaring zijn als je het verder bijna niet doet in je leven. Raad het ook niet aan afgezien van eens een expiriment.
Ik had zelf al tenminste twee keer eerder door de Amsterdamse binnenstad gelopen, beide keren (in 1995 en 2008) op LSD. Deze keer was het ook weer erg apart, mensen zien er inderdaad miserabel uit, ook degenen die zich happy en gay voordoen.

Shit, was net te laat met de stream aanzetten. Over een uurtje nog maar eens proberen.

Volgens mij staat het al online! Zie: deze link

Ik ben benieuwd!!

EDIT: Nee, dat was een ander filmpje.

Net gezien. Was een leuk stukje en ze hebben het gelukkig niet echt verdraaid. August de Loor was ook sterk. Goed werk CM!

Ook gezien!

Goed gesproken CM, August de Loor ook zeker.

Hulde Ivar!Mooie uitzending.

Dapper om ook gewoon te zeggen dat je het blijft doen en dat het deel uitmaakt van je godsdienst.

Mooi contrast ook tussen August de Loor en die knurft van hersenspoelcentrum de Wanhoop.

Wat ik vooral leuk vond, was dat de journalist herhaalde wat ik hem verteld had, over de historie van paddo's in Zuid-Amerika en Europa. Ik ben erg blij met het filmpje. :D

Ja toch mooi filmpje, toch vrij positief.

Ik denk dat ik mezelf echt ongemakkelijk zou voelen zo in de binnenstad, vooral met een vreemde cameraploeg erbij.

Heel erg mooi in beeld gebracht, ik heb er met een glimlach naar gekeken. Alleen jammer dat het nu verboden is.... :cry: Maar goed, dat word dan gewoon flink kweken.

Maar goed, dat word dan gewoon flink kweken.

Het goede nieuws is dat het erop lijkt dat kweken voor eigen gebruik nog steeds mag:

http://www.ad.nl/binnenland/2815681/Ver ... thuis.html

AMSTERDAM - Paddogebruikers kunnen doorgaan met de consumptie van de hallucinerende paddenstoelen, zolang ze die maar zelf kweken. ......................................Gisteren is het paddoverbod van kracht geworden. Het Openbaar Ministerie zegt dat de handhaving zich niet zal richten tegen mensen die kweken of plukken voor eigen consumptie..............................

Geweldig!

Ik zie het filmpje niet echt goed helaas, heel schokkerig, kan jij hem wel goed zien Ivar? Ik hoop hem straks op jouw computer in een betere kwaliteit te zien :D

Heel goed filmpje, leuk om August de Loor weer terug te zien. Frans Koopmans kan wat mij betreft met zijn hoofd in z'n bierglas gaan zitten. Z'n visies worden er toch niet minder vertroebeld op.

Mooie gepaste muziek eronder ook.

Ketter a dit:
Maar goed, dat word dan gewoon flink kweken.

Het goede nieuws is dat het erop lijkt dat kweken voor eigen gebruik nog steeds mag:

http://www.ad.nl/binnenland/2815681/Ver ... thuis.html

AMSTERDAM - Paddogebruikers kunnen doorgaan met de consumptie van de hallucinerende paddenstoelen, zolang ze die maar zelf kweken. ......................................Gisteren is het paddoverbod van kracht geworden. Het Openbaar Ministerie zegt dat de handhaving zich niet zal richten tegen mensen die kweken of plukken voor eigen consumptie..............................

Ah, een soort nieuw gedoogbeleid! ondertussen blijft het illegaal en kan men tot 4 jaar!!!!!!!!!!!!!! gevangenisstraf opleggen.

Ik zie het filmpje niet echt goed helaas, heel schokkerig, kan jij hem wel goed zien Ivar? Ik hoop hem straks op jouw computer in een betere kwaliteit te zien
Ja, ook hier moest hij steeds bufferen. Hopelijk kan ik hem downloaden, en dan naar YouTube of zo uploaden. Weet iemand hoe ik deze video kan downloaden?

Hmm geen idee hoe je dat zou kunnen doen bij zo'n stream.
Maar kan jij als geïnterviewde niet een DVDtje ofzo aanvragen van dat stukje?

Ja, heb ik gedaan (emailtje gestuurd). Ik ben er inmiddels achter dat een AVS bestand dat gestreamd wordt niet zomaar te downloaden is, ook niet met gratis tooltjes. Even afwachten dus.

:D geweldig item!!!!

Ik ben er achter hoe je het filmpje zonder onderbrekingen kunt bekijken:

Klik met de rechtermuisknop op de video, selecteer Opties, en verander dan de standaard buffertijd van 5 seconden in bijvoorbeeld 35 seconden, of zelfs een minuut. Je zult dan steeds hele stukken zonder gehaper kunnen bekijken.

AT5 wil me ook voor de camera!

Retour