Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Brochure "De waarheid over drugs"

Mooi mooi! Ik ben benieuwd of het de komende dagen effect blijft hebben.
Ik dacht even te begrijpen dat het daarna weer helemaal terug was gevallen, maar de dag is nog vrij jong en studenten zitten overdag natuurlijk vaak aan de studie!

Er zijn wel al 20 nieuwe aanmeldingen voor de nieuwsbrief van OPEN, maar dat kan ook omdat ik het hier nu promoot in mijn sig. Ik kan de sitestatistieken niet langs de tijd krijgen, ben niet zo'n held met de CMS die wij hebben en kan alleen pageviews zien. Deze lijken iets hoger dan eerst, maar ik heb de getallen niet onthouden van voor de flyeractie.

Wat betreft de flyer voor OPEN. Wij zijn bezig met een flyer, vooral met wat meer algemene informatie over OPEN en waar we voor staan. Deze willen we vooral tijdens lezingen verspreiden en ook op conferenties waar we aanwezig zullen zijn. Het moet iets meer gaan over onze missie, dan over psychedelica (al wordt natuurlijk wel gerefereerd aan de positieve effecten).

Ja, voor Stichting OPEN zelf moet de benadering heel anders.

Trouwens, we hebben nu op de flyer "de oplossing: volledige legalisatie" staan, maar er is eigenlijk geen webpagina waar ik heen kan linken. Zou jij misschien een wat langere tekst willen schrijven waarin het voorstel van volledige legalisatie wat meer uitgediept wordt? Ik heb niet zoveel verstand van politiek en wetgeving, en kan het standpunt daarom niet echt uitwerken. Of weet je misschien een blog of webpagina waarin iemand het al haarfijn uitgelegd heeft?

Ik was toch al bezig met zo'n tekst. Het zou een ingezonden brief naar een krant moeten worden, maar daar is het inmiddels toch wat lang voor, dus ik zal het even wat verder uitwerken. Je kunt sowieso verwijzen naar het boek van Egbert Tellegen, het utopisme van de drugsbestrijding. Niet online, maar de meeste heldere argumentatie die ik ooit ben tegengekomen.

OK, dat klinkt goed. Wanneer denk je dat de tekst gereed is voor publicatie?

Ga er morgen verder aan werken, misschien is het dan snel af. Ga toch meerdere versies knippen en plakken.

Bedankt voor de tekst, ik ben er mee bezig. Ben ook begonnen aan een Engelse versie van ditiseentrip: This is a trip!

Retour