Forkbender
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 23/11/05
zo weinig!?!?! :wink:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk ook niet dat je alle redenen waarom mensen drugs nemen zou hoeven noemen, dat kan altijd op een of andere site waar je naar verwijst.
Ik heb ervaring met A6jes, twee kanten verschillend bedrukt:mrvn a dit:Ik vind het een goed idee, maar ik werk in een drukkerij als drukker en kan je vertellen dat drukwerk niet goedkoop is. Oké het ligt een beetje aan of het fullcolorwerk wordt en aan het papier enzo maar dan nog drukwerk is vrij prijzig
CaduceusMercurius a dit:Ik heb ervaring met A6jes, twee kanten verschillend bedrukt:mrvn a dit:Ik vind het een goed idee, maar ik werk in een drukkerij als drukker en kan je vertellen dat drukwerk niet goedkoop is. Oké het ligt een beetje aan of het fullcolorwerk wordt en aan het papier enzo maar dan nog drukwerk is vrij prijzig
A6
105mm x 148mm
300 grams MC gesatineerd
Afgewerkt met glansvernis
Dubbelzijdig full colour
Raster 84 (210 lpi),
computer to plate
Volledig afgewerkt
5000 stuks: 99 euro excl. BTW
Misschien kunnen we twee versies maken: een kleurenversie om uit te delen, en een goedkopere zwart-wit versie om van deur tot deur te verspreiden.
Goeie, ik zal het toevoegen.Twilight a dit:Mooi stukje!
Alleen denk ik dat er met nadruk vooral bij XTC moet staan dat het riskant is om het in combinatie met alcohol te gebruiken.
Ik heb net Unitydrugs bezocht, ziet er goed uit. Jellinek heeft veel informatie, maar is die organisatie niet heel erg op verslaving en preventie gericht? Psychonaut.com is te onvoorspelbaar, is meer voor insiders dan jan en alleman.Misschien als er nog websites op vermeld worden, zoals:
www.unitydrugs.nl
www.jellinek.nl
en natuurlijk psychonaut.com
Dit vind ik zelf een beetje ongeloofwaardig. Wanneer iemand enorm stoned is is ie volgens mij net zo goed als iemand die dronken is, minder goed in staat tot autorijden. Mensen weten dat denk ik wel, ik zou alles dat niet helemaal klopt weglaten Dan blijft het een stevig verhaal.CaduceusMercurius a dit:Cannabis (...) heeft voor zover bekend geen nadelige invloed op de rijvaardigheid.
Ik zou van 'ze' 'psychedelische middelen' of 'deze middelen' maken. Misschien kan er ook nog iets bij van 'het merendeel van de mensen die een psychedelische ervaring hebben gehad, ziet deze ook jaren achteraf nog als zinvol en een verrijking van zijn leven' ofzo (misschien verwijzen naar het recente onderzoek van Griffiths et al.). Verder zou ik nog toevoegen dat psychedelica lichamelijk niet schadelijk zijn. Daar bestaan ook veel misverstanden over.De meeste mensen gebruiken psychedelische middelen hooguit enkele keren per jaar. Ze zijn niet verslavend en overdoseren is vrijwel onmogelijk.
Hierbij maakt een bijzinnetje dat duidelijk maakt dat die toepassing heel veelbelovend is, maar door verboden en taboes slechts hier en daar gebeurt, het punt nog een stuk duidelijker .Psilocybine, de werkzame stof in paddo's, wordt met succes toegepast door mensen met clusterhoofdpijnen en migraine.
maar vond ook al gauw gretis aftrek in het uitgaansleven.
Dit komt op mij ongeloofwaardig over, volgens mij klopt het niet.Bij vrijwel alle gevallen van zinloos geweld en roekeloos rijgedrag is behalve alcohol ook cocaïne betrokken.
Vind ik te zweverig klinken! Je verliest er veel lezers mee (misschienook met het 'christelijke politici' in de zin ervoor). Ik zou het echt heel down-to-earth houden. Het woord 'sacrament' zou ik ook vermijden.onze heilzame kristallen en heilige planten tot ons te nemen
Jellinek is inderdaad verslaving gericht. Maar ondanks dat hebben ze wel een duidelijk standpunt wat betreft verboden e.d.CaduceusMercurius a dit:Ik heb net Unitydrugs bezocht, ziet er goed uit. Jellinek heeft veel informatie, maar is die organisatie niet heel erg op verslaving en preventie gericht? Psychonaut.com is te onvoorspelbaar, is meer voor insiders dan jan en alleman.
Ja, het ontwikkelen van de folder kost helemaal niks. Daarna is het aan degenen die de folder willen verspreiden hoe ze een doosje van 5000 stuks willen bekostigen. Ik heb er best 120 euro voor over om 5000 mensen in mijn buurt met deze informatie te confronteren. Misschien de coffeeshop aan de andere kant van de stad ook wel. En jij, lezer van dit topic. Zouden jij en je vrienden 120 euro bij elkaar kunnen/willen sparen om lokaal de boel op stelten te zetten?O, nog iets, is dit werkelijk zo'n low budget actie?Hoe flik je dat als je duizenden flyers wilt afdrukken? Financiering door smartshops e.d.?
moet pijlen zijnricht uw peilen