Fumelejoin
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 22/5/13
Ok je vois, merci ! ça va être mon premier trip avec un RC j'espère que j'ai bien fait de choisir l'AMT ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ShaneEDM a dit:On en a plus sur la cause des décès liés à cette molécule? Y'en a eu des nouveaux?
D'autant plus que des comprimés contenant de l'AMT et vendus comme de l'ecstasy ont étés signalés à plusieurs reprises**:"Schoolboy Adam Hunt, from Millbrook, died in hospital in August five days after falling seriously ill after consuming alpha methyltryptamine (AMT).
Trainee doctor Doug Ferguson, 19, from Chandler’s Ford, died after taking the drug in June last year after being taken ill at a house in Heathfield Road.
Married father William Nutter, 32, from Andover, died after consuming AMT the following month."
"Police have previously warned about other tablets being sold as ecstasy which included a white tablet which has the Mitsubishi logo on it.
This pill was found to contain the potentially dangerous chemicals, 5IT or AMT."
ShaneEDM a dit:Ca tient plus d'un surdosage/melange que du produit j'ai l'impression
ShaneEDM a dit:tout ça pour dire que c'est surement du à l'erreur de la personne (trop grosse dose etc). Enfin je préfère penser (à juste titre peut être)
AlphaMethyl a dit:Tu n'as pas a te soucier des effets IMAO même avec une dose "normale"
AlphaMethyl a dit:Tu n'as pas a te soucier des effets IMAO même avec une dose "normale"