Forkbender
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 23/11/05
CaduceusMercurius a dit:Een woord dat een tijd geleden door George Bush senior in de mond is genomen om de wereld van de toekomst mee te omschrijven. Zo'n wereld zou een enkele wereldregering moeten hebben met één munteenheid, één wereldbank, één leger etc. Een synoniem voor zo'n soort NWO is de "global police state", een sterker bewapende versie van de huidige "war on drugs" en "war on terror". Hoewel het verenigen van de mensheid een nobel streven is, bestaat de strategie van de New World Order (de rijke elite die dit plan geleidelijk aan wil bewerkstelligen) uit alle vuile technieken die toegepast zijn voor en na 9/11. Het is aan de "conspiracy-believer" hoe ver die technieken gaan, en wat de reden is dat deze rijke elite zo "evil" is geworden (volgens sommigen het werk van Satan, volgens anderen heeft het te maken met een buitenaardse bloedlijn, en weer anderen zoals Peter Joseph wijzen op de omstandigheden, zoals het monetaire stelsel).Wat de fok is die NWO waar iedereen het altijd over heeft?
Tja. Ik denk dat bijna iedereen wel tegen een dergelijke eenheid is, maar ik denk ook dat we daar op een gegeven moment vanzelf naar toe gaan bewegen, omdat we ons teveel bezig houden met elkaars zaken. Het zal waarschijnlijk eerst een soort federatie worden van staten die steeds nauwer gaan samenwerken en dan uiteindelijk de grenzen opengooien. Ik zie er niet iets negatiefs in, omdat geen grens moeilijker te verdedigen is door een leger dan een grens. Die vuile technieken bestaan zeker, maar je kunt je beter drukmaken om hoe ze je leven nu beinvloeden dan hoe ze dat eventueel in de toekomst zouden kunnen gaan doen. Conspiracy denkers nemen de huidige realiteit, drijven die in gedachten door tot in het extreme en zeggen dan dat dat hetgeen is wat 'het plan' is van 'hen'. Ik geloof daar niet in. De politieke realiteit is een product van collectief handelen en jouw rol daarin helemaal wegcijferen is naast dom ook nog eens jezelf onnodig beperkingen opleggen. Beter doe je er wat aan in plaats van tegen windmolens te vechten (tegen denkbeeldige mogelijkheden in de toekomst/projecties van jouw waanbeelden op de wil van een elite).