Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Zeitgeist ontmaskerd ?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Jeniger
  • Date de début Date de début
CaduceusMercurius a dit:
Wat de fok is die NWO waar iedereen het altijd over heeft?
Een woord dat een tijd geleden door George Bush senior in de mond is genomen om de wereld van de toekomst mee te omschrijven. Zo'n wereld zou een enkele wereldregering moeten hebben met één munteenheid, één wereldbank, één leger etc. Een synoniem voor zo'n soort NWO is de "global police state", een sterker bewapende versie van de huidige "war on drugs" en "war on terror". Hoewel het verenigen van de mensheid een nobel streven is, bestaat de strategie van de New World Order (de rijke elite die dit plan geleidelijk aan wil bewerkstelligen) uit alle vuile technieken die toegepast zijn voor en na 9/11. Het is aan de "conspiracy-believer" hoe ver die technieken gaan, en wat de reden is dat deze rijke elite zo "evil" is geworden (volgens sommigen het werk van Satan, volgens anderen heeft het te maken met een buitenaardse bloedlijn, en weer anderen zoals Peter Joseph wijzen op de omstandigheden, zoals het monetaire stelsel).

Tja. Ik denk dat bijna iedereen wel tegen een dergelijke eenheid is, maar ik denk ook dat we daar op een gegeven moment vanzelf naar toe gaan bewegen, omdat we ons teveel bezig houden met elkaars zaken. Het zal waarschijnlijk eerst een soort federatie worden van staten die steeds nauwer gaan samenwerken en dan uiteindelijk de grenzen opengooien. Ik zie er niet iets negatiefs in, omdat geen grens moeilijker te verdedigen is door een leger dan een grens. Die vuile technieken bestaan zeker, maar je kunt je beter drukmaken om hoe ze je leven nu beinvloeden dan hoe ze dat eventueel in de toekomst zouden kunnen gaan doen. Conspiracy denkers nemen de huidige realiteit, drijven die in gedachten door tot in het extreme en zeggen dan dat dat hetgeen is wat 'het plan' is van 'hen'. Ik geloof daar niet in. De politieke realiteit is een product van collectief handelen en jouw rol daarin helemaal wegcijferen is naast dom ook nog eens jezelf onnodig beperkingen opleggen. Beter doe je er wat aan in plaats van tegen windmolens te vechten (tegen denkbeeldige mogelijkheden in de toekomst/projecties van jouw waanbeelden op de wil van een elite).

ja , het is super dom van mij geweest achteraf gezien, om hem erbij te betrekken.

Laat deze "idioot" inderdaad links liggen. Ik heb een betere bron voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn.

Tja. Ik denk dat bijna iedereen wel tegen een dergelijke eenheid is, maar ik denk ook dat we daar op een gegeven moment vanzelf naar toe gaan bewegen, omdat we ons teveel bezig houden met elkaars zaken.
Precies, de ware "nieuwe wereldorde" die nu ontstaat is ook "global", maar niet opgelegd van bovenaf. Hij ontstaat vanzelf, ondersteund door het internet, technologie en psychedelica.

Ik heb een betere bron voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn.
Interessant.
Toch vraag ik me af om het wel zo verkeerd is om een 'illuminated' persoon te zijn en te dromen van een beter georganiseerde wereld. Deze video doet erg bang en dramatisch over Lucifer. Waarom nemen alleen de Christenen de moeite om Zeitgeist te "ontmaskeren"?
Trouwens, Sasha Shulgin is al vele jaren bezoeker van de Bohemian Grove!

Ik haal mijn aluminium hoedje maar weer eens van zolder. Je weet maar nooit.

Die hele NWO kritiek komt nog steeds niet verder dan nationalistisch gebrabbel over een soort hypercommunisme dat zich slechts in de hoofden van deze denkers bevindt.

Waarom nemen alleen de Christenen de moeite om Zeitgeist te "ontmaskeren"?

De filmpjes in mijn vorige post bewijzen toch juist het tegendeel.

Toch vraag ik me af om het wel zo verkeerd is om een 'illuminated' persoon te zijn en te dromen van een beter georganiseerde wereld.

Daar is ook niks mis mee. Er is wel wat mis met je voordoen als een eerlijk persoon die je kan vertrouwen, maar stiekem andere ideeën in je achterhoofd hebben, en bewust, waarheid met leugens mixen, om zo het vetrouwen te winnen.

Forkbender a dit:

Die hele NWO kritiek komt nog steeds niet verder dan nationalistisch gebrabbel over een soort hypercommunisme dat zich slechts in de hoofden van deze denkers bevindt.
Net zoals de war on drugs :lol:

Persoonlijk vind ik de symboliek met de twee handen die weer zon driehoek vormen best freaky. :?:

CaduceusMercurius a dit:
Ik heb een betere bron voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn.
Interessant.
Toch vraag ik me af om het wel zo verkeerd is om een 'illuminated' persoon te zijn en te dromen van een beter georganiseerde wereld. Deze video doet erg bang en dramatisch over Lucifer. Waarom nemen alleen de Christenen de moeite om Zeitgeist te "ontmaskeren"?
Trouwens, Sasha Shulgin is al vele jaren bezoeker van de Bohemian Grove!

Sasha Shulgin echt waar. Dat maakt het alleen maar nog verdachter.
Designer drugs, brave new world?

Jeniger a dit:
De filmpjes in mijn vorige post bewijzen toch juist het tegendeel.
Lijkt me niet. De filmpjes zijn gemaakt door "patriotic American Christians", of vergis ik me hier?
Persoonlijk vind ik de symboliek met de twee handen die weer zon driehoek vormen best freaky. :?:
Wat is er freaky aan? Is toch een prachtig symbool?

Sasha Shulgin is al vele jaren bezoeker van de Bohemian Grove?
Ik snap er helemaal niks meer van :shock:

Hij is gewoon al jaren opzoek naar een middel dat de hele bevolking zal veranderen in "happy slaves". Brave New World inderdaad :D

Ik zal het verhaal maar gauw vertellen voordat er complottheoriën geopperd gaan worden: Sasha is violist, en kreeg vele jaren geleden een uitnodiging om in Bohemian Grove te komen spelen. Het is, zo zegt hij, een soort art festival voor rijkelui. Als ik zo tijd heb zal ik de link opsnorren van de lezing waarin hij daar over vertelt.

Hier is 'ie: http://www.dosenation.com/listing.php?smlid=5175
Selecteer de lezing van de Shulgins onderaan in het rijtje.

Lijkt me niet. De filmpjes zijn gemaakt door "patriotic American Christians", of vergis ik me hier?

Zover ik het kan terugzien in de films en de bronnen wel, en gaat het hier niet om mensen die vanuit het geloof handelen maar vanuit waarheid.

Wat is er freaky aan? Is toch een prachtig symbool?

Omdat datzelfde prachtige symbool al vaak is "misbruikt" maar dat verhaal hoef ik je waarschijnlijk niet uit te leggen. Het is al zo vaak verschenen voor ons neus, en de tekens zijn er als je oplet, is dat nu niet weer het geval?

In dat geval zal ik het speurwerk zelf even moeten doen:

http://www.youtube.com/nowheretorun1984
Nowhere To Run (de maker van de video) is an internet based talk radio show and podcast hosted by Chris White on Revelations radio network http://revelationsradionetwork .com and the Revere Radio Network http://revereradionetwork.com with the archives and podcast are available anytime for free. Nowhere To Run focuses on the theoretical aspects of the "New World Order" or "Illuminati" agenda. NTR attempts to sift through and analyze the mounds of misinformation looking for the truth, and the true motivations behind the propaganda, Generally from a biblical perspective. He shows the total compatibility of the Conspiracy world to the Biblical one, despite the chorus of folks trying to prove the opposite, He shows how topics like the Nephilim, and trauma based generational mind control, and satanic rituals are crucial aspects of the system, and how important of a role they play in this end game scenario of the illuminati.

^Wanneer is dat symbool misbruikt? Door wie? Waarvoor? Met welk doel?

En vanuit welke waarheid handelen deze mensen?

Al dat gezeur over een machtige elite die ons een bepaalde kant op dwingt moet maar eens ophouden. Neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven en staar je niet blind op idiote theorieën van mensen die andere mensen bang maken. Iedereen die de NWO probeert te ontmaskeren is deel van het probleem in plaats van de oplossing.

CaduceusMercurius a dit:
Ik zal het verhaal maar gauw vertellen voordat er complottheoriën geopperd gaan worden: Sasha is violist, en kreeg vele jaren geleden een uitnodiging om in Bohemian Grove te komen spelen. Het is, zo zegt hij, een soort art festival voor rijkelui. Als ik zo tijd heb zal ik de link opsnorren van de lezing waarin hij daar over vertelt.

Hier is 'ie: http://www.dosenation.com/listing.php?smlid=5175
Selecteer de lezing van de Shulgins onderaan in het rijtje.

Bedankt! Duidelijk :)

Jeniger a dit:
Forkbender a dit:

Net zoals de war on drugs :lol:

Ik snap niet helemaal wat je hier bedoelt...

Net zoals de war on drugs

Ik snap niet helemaal wat je hier bedoelt...

Wie voert de war on drugs? Wie bepalen wat legaal is en wat illigaal?

Dat zijn mensen die volgens jouw dus alleen in mijn eigen realiteit bestaan, ik zal proberen er nooit meer aan te denken en vanzelf zal iedereen vrij kunnen zijn om zelf te bepalen welk eten hij voor zijn bewustzijn wil nemen, zonder het risico, wat vele mensen in de wereld lopen, om in de gevangenis te komen.

toch heb ik mijn twijfels of dat wel zo werkt :lol:

Waarom zou een christen niet de waarheid kunnen spreken, alle christenen over 1 kam scheren is ook niet erg tolerant?
Generally from a biblical perspective. He shows the total compatibility of the Conspiracy world to the Biblical one, despite the chorus of folks trying to prove the opposite, He shows how topics like the Nephilim, and trauma based generational mind control, and satanic rituals are crucial aspects of the system, and how important of a role they play in this end game scenario of the illuminati.

In het hele filmpje word niet vanuit de bijbelse hoek gekeken. Althans, dat is niet het gevoel wat ik ervaar. Ik kijk aleen ff puur naar de feiten.

Ook vraag ik me af welk baat die christen er dan bij heeft om die andere christenen onderuit te halen, wat volgens jullie het geval is.

Zou je christen dan niet op meerdere manieren kunnen opvatten, en moeten we iets minder bevooroordeeld zijn? :lol:

Dat zijn mensen die volgens jouw dus alleen in mijn eigen realiteit bestaan,
Wat is dat nu voor vage beredenering? We weten wie de war on drugs zijn begonnen en wie de belangrijkste voorvechters tot nu toe waren.
Waarom zou een christen niet de waarheid kunnen spreken,
Dat kunnen ze uitsluitend over bepaalde onderwerpen.
In het hele filmpje word niet vanuit de bijbelse hoek gekeken.
Venus Project = Lucifer Project enz. enz. enz.n Het druipt er vanaf.
Ook vraag ik me af welk baat die christen er dan bij heeft om die andere christenen onderuit te halen, wat volgens jullie het geval is.
Over welke "andere" christenen heb je het?

Jeniger a dit:
niet:
Dat zijn mensen die volgens jouw dus alleen in mijn eigen realiteit bestaan, ik zal proberen er nooit meer aan te denken en vanzelf zal iedereen vrij kunnen zijn om zelf te bepalen welk eten hij voor zijn bewustzijn wil nemen, zonder het risico, wat vele mensen in de wereld lopen, om in de gevangenis te komen.

Ik heb geen boodschap aan een 'eigen realiteit'. Ik heb nergens gezegd dat je geen aandacht moet besteden aan de mensen die invloed hebben op jouw leven. Het gaat er mij om hoe je ermee omgaat. Projecteer je je eigen angsten op de toekomst en vecht je tegen deze denkbeeldige toekomst of ben je hier en nu bezig om iets te veranderen?

De war on drugs is een resultaat van drugsmisbruik, dokters (vroeger) en dealers (nu) die geen oog hebben voor de gebruiker maar alleen voor zijn eigen winst, rassenhaat, religieus fundamentalisme, angst voor de gevaren van drugs, internationale politieke lobbygroepen, propaganda, regeringsleiders en parlementen die door het volk worden gekozen. Het is geen oorlog met slechts enkele spelers. Een mythe verzinnen en zo een angstbeeld voor de toekomst versterken helpt geen steek om hier verandering in te brengen. Er zijn veel vooroordelen en deze vervangen door nieuwe (betere) vooroordelen brengen je niet verder.

CaduceusMercurius a dit:
Ik zou het anders geen probleem vinden als we "straks allemaal" kiezen (en kunnen kiezen) voor schone energie, legale psychedelica en biologisch geteeld voedsel. Ook zou ik het prima vinden als Engels de wereldwijde taal wordt (of bijvoorbeeld de standaard taal van ons eerste ruimtestation), maar ik vermoed dat dat zo'n vaart niet zal lopen. Het zou wel tof zijn als de Fransen en Duitsers behalve hun eigen taal ook goed Engels zouden leren praten.

Ik vind dat secundaire eenheid een toekomst kan zijn als het gaat om universele verbintenis voor de mensheid.

Als er bij een ieder van ons een natuurlijke interesse wordt gewekt om van kleine universele standaarden kennis te nemen naast onze eigen nationale identiteit, zou dat kunnen betekenen dat we allen op aarde niets van onze vaderlandse cultuur of zelf zijn hoeven opgeven. Maar toch aanvullende vaardigheden en besef bezitten waarmee we elkaar waar dan ook op aarde in harmonie kunnen benaderen. In de naam van vredig humanisme en het mens zijn.

Een ongedwongen openbaring van het terrein in ons bewustzijn dat ons toont dat we allen 1 soort zijn, enkel in verschillende verschijningsvormen... zal een stukje doordringing zijn waar geen mens zich tegen zou keren als het zichzelf in alle eerlijkheid reflecteert.

Want die eenheid bereiken op aarde door het als primiair platform te willen doorvoeren als permanent substituut voor de oorspronkelijke identiteit van een groep mensen, levert de meest smerige bloedspetters op.

Als mensen in de subtiele gelegenheid worden gestelt om lichtelijk te proeven van schone bronnen en wat de natuur te bieden heeft, zullen er toch oer impulsen en prikkels loskomen dat deze leefwijze erg prettig, fijn en ontvankelijk is. Waardoor de steun hiervan, geboorte grond krijgt beginnend in de kern van het individu zelf, daar waar de zelf wil zich bevind.

De war on drugs is een resultaat van drugsmisbruik, dokters (vroeger) en dealers (nu) die geen oog hebben voor de gebruiker maar alleen voor zijn eigen winst, rassenhaat, religieus fundamentalisme, angst voor de gevaren van drugs, internationale politieke lobbygroepen, propaganda, regeringsleiders en parlementen die door het volk worden gekozen. Het is geen oorlog met slechts enkele spelers. Een mythe verzinnen en zo een angstbeeld voor de toekomst versterken helpt geen steek om hier verandering in te brengen. Er zijn veel vooroordelen en deze vervangen door nieuwe (betere) vooroordelen brengen je niet verder.

Daar ben ik het niet mee eens.
In de tijd van Leary wist Nixon donders goed wat een wondermiddel lsd was, het is toen niet verboden uit angst, maar omdat ze wisten dat dit een massale verschuiving in het collectieve bewustzijn kon veroorzaken.

Ik ben er van overtuigd dat de rede achter de war on drugs is, dat ze niet willen dat we ons bewustzijn verruimen, sterker nog ze willen ons juist onbewust houden, op de meest mogelijke manieren: Televisie, media, drugs zoals alcohol en koffie,tabak(wat je bewustzijn vernauwd). Tegelijkertijd creëren ze zelf designer drugs die je bewustzijn en je lichaam vaak verwoesten.

Ze creëren of importeren het zelf(heroine, cocaine) en erna is de zogenaamde war on drugs, ik zie het als een slinkse slimme manier om entheogenen te verbieden. Door alles onder de naam van drugs op één hoop te gooien,als slecht te bestempelen en te verbieden. En tegelijkertijd zoveel mogelijk slechte drugs de "maatschappij" in te helpen, zodat het collectieve bewustzijn alleen maar achteruit gaat.

En dan heb je ook nog oude occulte kennis,en geheime genootschappen, die voornamelijk bezig waren met veranderde staten van bewustzijn.

Retour