Zekerrrrrrr!!!!
Helaas was mijn oudste zoon de afgelopen week ziek en is mijn huis meer een bende geworden dan dat het opgeruimd had moeten worden. Maar ik zal mijn best doen de boel nog op tijd aan kant te krijgen. Ik kan zaterdagavond in ieder geval alle overbodige spullen (tafels, dozen enz.) in de winkelruimte dumpen.
Hier weer even de beknopte routebeschrijving vanaf het treinstation: Ga eerst richting het centrum, een wandeling van iets minder dan een kilometer. Halverwege die wandeling komt de grote kerk van Woerden in beeld. Loop in de richting van die kerk, en ga hem rechts voorbij. Je bevindt je nu op een winkelstraat waar auto's doorheen rijden, de Rijnstraat. Helemaal aan het eind van die Rijnstraat, aan de linkerkant, zit op nummer 2 een pandje met op de ruiten een regenboog spiraal en 'Ambrosia' in lichtgroene letters. Druk op de witte deurbel.
Automobilisten kunnen vanaf 18:00 uur gratis voor de deur parkeren (kan ook op de laden & lossen P). Wat betreft het vinden van Rijnstraat 2, er loopt een gracht en een rondweg om het stadshart heen, tegen de klok ik. Je komt waarschijnlijk via dezelfde weg als de treinreizigers binnenrijden. Zie je de grote kerk, ga dan rechtsaf en volg de rondweg, tot je bij een ruim en open kruispunt / plein komt. Aan je linkerkant zit de Rijnstraat. Als je langzaam rijdt kun je vanaf het kruispunt de winkel zien.
Nogmaals: klapstoeltjes of zelfs zitzakken zijn welkom. Het pand is niet geschikt voor het roken van tabak, dus rokers, neem een goede jas mee; er kan gerookt worden in de tuin/binnenplaats of op het (ruime) balkon. De buren (zelf ook bekend met andere dimensies) zijn een week geleden geïnformeerd.
Het lijkt me nu een goed moment om te vragen wie er allemaal gaan komen. Ik kan me voorstellen dat een aantal van jullie deze dag (Valentijnsdag) niet zonder je vriendin willen komen. Twilight, komen jullie met zijn tweeën?