:shock:mysticwarrior a dit:Twilight a dit:Tof! Ik zal er zijn!
Lijkt me gezellig!
Weet wel dat mystic ook aanwezig is he.......
Ik zal me mentaal voorbereiden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:shock:mysticwarrior a dit:Twilight a dit:Tof! Ik zal er zijn!
Lijkt me gezellig!
Twilight a dit::shock:mysticwarrior a dit:Twilight a dit:Tof! Ik zal er zijn!
Lijkt me gezellig!
Ik zal me mentaal voorbereiden...
Geen idee hoeveel man, dat zien we dan wel!redhawk a dit:Hoeveel man verwacht je CM? Heb je voldoende ruimte?
Ja, klapstoeltjes, eten en drinken zijn een goed idee. Ik heb niet zo heel veel stoelen. Gekke lampen kunnen ook leuk zijn. Denk aan blacklights of stroboscoop, als iemand die nog ergens in de schuur heeft liggen of kan lenen. Of rainsticks, brainmachines, multiple player games, space brownies...wees creatief! :lol:Kan ik nog wat voor je betekenen, door wat mee te nemen? Klapstoeltjes? Drinken? Eten?
CaduceusMercurius a dit:Geen idee hoeveel man, dat zien we dan wel!redhawk a dit:Hoeveel man verwacht je CM? Heb je voldoende ruimte?![]()
Wat eventuele overnachtingen betreft, dat moeten we wel een beetje gaan plannen. Ik heb hier vijf logeermatrassen met dekens en kussens. Ook nog wat campeermatjes en slaapzakken. Er passen vier matrassen in de slaapkamers, 1 in de huiskamer boven, en 1 a 2 beneden, indien nodig ook in de winkel.
Ja, klapstoeltjes, eten en drinken zijn een goed idee. Ik heb niet zo heel veel stoelen. Gekke lampen kunnen ook leuk zijn. Denk aan blacklights of stroboscoop, als iemand die nog ergens in de schuur heeft liggen of kan lenen. Of rainsticks, brainmachines, multiple player games, space brownies...wees creatief! :lol:Kan ik nog wat voor je betekenen, door wat mee te nemen? Klapstoeltjes? Drinken? Eten?
magickmumu a dit:@ Spores
Wij gaan waarschijnlijk met de auto.
Je kunt meerijden als je wilt.
Ed a dit:als bijna-Rotterdammer lijkt het me mooi om me aan te sluiten bij een groepje dat vanuit Rotterdam naar Woerden gaat,
iets afspreken op een centraal punt misschien ?
Nee, helemaal niet eigenlijk. Ja, cannabis en eventueel wat drankjes, maar verder niets. Het is eerder bedoeld om iedereen kennis met elkaar te laten maken, zodat we in de lente of zomer een gezamenlijke trip kunnen plannen (zie het Full Moon topic). Breng dus ook geen verboden middelen mee a.u.b.GT a dit:ik vraag me wel af wat ik me er bij moet voorstellen, gaat er veel en hard gebruikt worden eigenlijk?