Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grazie per la precisazione! Chissà che c'era scritto allora nel report che avevo letto :!:lie! a dit:angel10 a dit:Non ho provato oralmente, anche se mi ricordo di aver letto che un buon metodo di assunzione sia una specie di assunzione orale, detta "plugging" che, scusate l'ignoranza, ma non so di preciso come avvenga...vadqpru a dit:Cmq qui nessuno ha risposto al quesito ahahah: chi ha provato a prenderla per via orale?
ehm. il plugging non è un'assunzione orale, ma l'assunzione per via rettale.
vadqpru a dit:ahahah ahahah ahahah ah... come la storia di qualche giorno fa dei giovani inglesi che per sballarsi si mettono i tampax imbevuti di alcool nel s*****e giuro storia vera eh
Si, non è tabellata !giois a dit:ciao, ragazzi!
sapete dirmi se tale sostanza è ancora legale in Italia?
Grazie!
ovvero?? per adesso e ancora legale vero??a giorni la voglio prendereglobulos a dit:"Media coverage
Mixmag reported in January 2012, that people in the dance music and clubbing community have given methoxetamine the slang name 'roflcoptr'.[13] Vice commented that it was likely that the phrase will only be used by "the same politicians, parents and journalists" who called mephedrone 'meow meow'.[14]
On march 6th 2012, methoxetamine has been referred to the UK parliament's drugs advisers in a bid to impose a temporary banning order. The Advisory Council on the Misuse of Drugs (ACMD) has up to 20 working days to recommend whether the substance should be banned under a temporary drug class order, which would see it made illegal for 12 months. If banned, the advisers would then consider whether it should be placed under permanent control under the Misuse of Drugs Act 1971. [15]
A literature review was published in March 2012 which looked at scientific literature and information on the web. It concluded that "the online availability of information on novel psychoactive drugs, such as methoxethanine, may constitute a pressing public health challenge. Better international collaboration levels and novel forms of intervention are necessary to tackle this fast-growing phenomenon."
http://en.wikipedia.org/wiki/Methoxetamine
Non è chiaro, credo non sia proprio dimostrato anzitutto se le causino (mi pare gli esperimenti, almeno per la k, erano stati fatti sui topi). Anche se sì, a spanne si potrebbe pensare che un uso massiccio causi lesioni di olney, un po' per tutti i dissociativi a quanto ne so.oldbrand7 a dit:non ho capito la storia delle lesioni di Olney, è più pericolosa la k o questa mxe ?