Djones
Glandeuse Pinéale
- Inscrit
- 27/11/06
mysticwarrior a dit:Hey mensen, afgelopen paar weken ben ik op vakantie geweest naar frankrijk. Als voorbereiding hiervoor had ik besloten om zoals elk jaar tijdelijk te stoppen met blowen. Ik droom normaal gesproken haast nooit, maar tot mijn verbazing krijg ik telkens wanneer ik tijdelijk stop met blowen, onwijs heftige nachtmerrie's. Eergisteren droomde ik bijvoorbeeld dat ik in een vreemd pakistaans land was en in de rij stond om veroordeelt te worden tot de doodstraf. Wat mij opvalt is dat veel van deze dromen te maken hebben met de doodstraf, of een geweldadige massa moord. Gelukkig weet ik telkens net op tijd te ontsnappen, maar toch vind ik het bizar dat mij dit elk jaar weer overkomt.
Nu vroeg ik mij af, of anderen ook last hebben van heftige dromen wanneer men is gestopt met blowen. Mijn ervaring is dus dat blowen infeitte mijn dromen onderdrukt. En daardoor vermoed ik, dat wanneer ik stop, ik de hele mik mak over mij heen krijg. Misschien is dit zo, omdat ik alles het hele jaar niet goed heb kunnen verwerken.
Dit jaar heb ik in iedergeval besloten om te blijven stoppen, tot dat de nachtmerrie's daadwerkelijk voorledig zijn opgehouden. Ook zat ik te denken om eens regressie therapie te gaan proberen, omdat ik toch sterk het idee heb dat die duistere nachtmerrie's misschien ook wel iets te maken kunnen hebben met een vorig leven.
Groetjes,
Mysticwarrior.
Nou da's toevallig (of niet), want ik heb dit namelijk ook.
Bij mij is het meer ook hele intense, vaak ook wilde en bizarre dromen.
Ik kan even geen voorbeeld terughalen, ben nu namelijk aan het blowen
Opzich geeft dat wel een heel helder fris gevoel weer, om je dromen te onhouden nadat je hebt geslapen.
Maar anderzijds wordt ik er haast een beetje nerveus van, dat ik bang ben, inderdaad ook last van nachtmerries te krijgen als ik stop met blowen.