Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie
Hoe laat gaan we er naartoe?
phalaris a dit:Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie
ik stel voor dat we verzamelen om 12:00 bij de bushalte.
Later of eerder is ook best, maar het gaat erom dat we iig de eerste 4 dimensies al in fase laten lopen. De andere dimensies volgen later.
Space-is-the-Place a dit:phalaris a dit:Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie
ik stel voor dat we verzamelen om 12:00 bij de bushalte.
Later of eerder is ook best, maar het gaat erom dat we iig de eerste 4 dimensies al in fase laten lopen. De andere dimensies volgen later.
De bushalte?
Wat/waar is DE bushalte? :mrgreen: :roll:
Misschien ben ik al een stuk wat hier genoemd was vergeten, maargoed ik kom ook maar half bezopen thuis ja!?!
HeartCore a dit:ol zat alleen maar te stangen omdat Jahvisions twee keer had gevraagd maar niets had gekregen