Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

philosophers stones

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion experience
  • Date de début Date de début

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12/9/03
ik onlangs 10gr philosophers stones gekocht. nu wil ik ze gebruiken waneer ik op stap ga. mijn vraag: is dit aan te bevelen als partydrug of kan ik ze beter eten in een rustige omgeving?

zeker als je dit nog nooit hebt gedaan zou ik het eens lekker in een rustige vertrouwde omgeving doen.
eerst eens kijken wat het met je doet. Ik raad aan om ze op een lege maag te nemen, geen avondeten dus /forum/images/graemlins/wink.gif
als je ze eenmaal op hebt en het werkt heb je toch geen honger meer...

Ik heb vaker getript en 'gewone nuchtere mensen' bv op straat ofzo voel ik me no steeds helemaal niet gemakkelijk bij.

een aanrader is wel om naar buiten te gaan, bv je tuin in of in het bos of geoon door de buurt. hele nieuwe beleving van 'buiten zijn'en de natuur /forum/images/graemlins/smile.gif

ik zou het ook niet op feesies gebruiken.. gewoon lekker in een bos inderdaad, of thuis, met wat vrienden

ik vind personelijk paddo`s absoluut geen party-drugs.
zijn te serieus voor.gewoon in een vertrouwde omgeving met mensen waarbij jij je lekker voelt.
en gewoon alles over je heen laten komen.
en idd innemen op een lege maag.
goede reis /forum/images/graemlins/smirk.gif

Ik ben het volledig met de rest eens,
ik zou het niet als partydrugs doen vooral
niet de eerste keer.

Lekker thuis muziekje erbij of wat natuur
wat ook leuk is is jezelf laten rond rijden door
een >NUCHTER< persoon /forum/images/graemlins/smile.gif

In tegenstelling tot de traditionele paddestoelen vindt ik de truffels zeker geschikt voor onder het uitgaan , neem dan niet meer dan 10 gram (lichte tot normale dosis).
Dit is wel persoonlijk en is pas ontstaan nadat ik vele malen de truffels heb gebruikt, je moet er eerst vertrouwd mee raken.

tering paddos en uitgaan, ken je goed BAD van gaan maar de stemming daar is natuurlijk wel > /forum/images/graemlins/laugh.gif

Ik heb de ph.stones nu 2 keer gebruikt met uitgaan.
1 x 4 gram verse en 1 x 2 gram gedroogde. na ± een half uur komen de psychodelische effecten wat niet echt bevordelijk is voor een avondje stappen maar na anderhalf uur voelen ze gewoon vet relext aan. 2 keer een superavond gehad en geen kater gekregen zoals bij drank en E. /forum/images/graemlins/smirk.gif

Retour