mysticwarrior
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 17/8/07
Vanmiddag ga ik is even bij de schapen op de dijk kijken, want ik wil nu toch echt wel is een keertje kaalkopjes gaan vinden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou ook graag nog wat zoeken deze herfst, en met z'n tweeën is wel leuker dan alleen. Ik heb er een week geleden met iemand anders een stuk of 60 gevonden, helaas niet echt bij me in de buurt, want hier vind ik helemaal niks! Maar ze smaakten zeker naar meer. Dus het zou mij denk ik wel leuk lijken.Appel a dit:Op deze regenachtige middag... (waar overigens vanalles tegen zit) kan ik de gedachte aan een grasveld met paddestoelen maar niet uit mijn hoofd krijgen.
Wie heeft er zin dit jaar samen op paddo jacht te gaan?
glesse a dit:Hoezo nu ze illegaal zijn? Het verbod zou pas weer na het zomerreces aan de orde komen en dat is nog niet gebeurd.
Forkbender a dit:Hopen dat het deze week niet gaat vriezen anders kun je het shaken.
Er zijn wel smartshops die wildegeplukte Nederlandse kaalkopjes verkopen volgens mij! Of in elk geval, ik heb er jaren geleden wel van gehoord dat dat gebeurde. Oh, en cubensis is eigenlijk ook een kaalkopje, want psilocybe is gewoon Latijn voor 'kaalhoofdig' :smirk: Maar inderdaad, als iemand het over kaalkopjes heeft, dan wordt normaal p. semilanceata bedoeld.Forkbender a dit:Kaalkopjes worden niet in de smartshop verkocht.
Kaalkopjes = psilocybe semilanceata
Paddo's = meestal psilocybe cubensis
mrvn a dit:helaas is het veelste koud!
zelfs mijn growkit wil niet meer groeien omdat het gewoon te koud is op me kamer als ik niet thuis ben
maar goed heb gelukkig genoeg gedroogd thuis liggen om de winter door te komen