Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Lefkikkers met gaten in hun hoofddeksel

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion petfles
  • Date de début Date de début

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4/10/05
Voor zover ik weet haalt suiker bij veel drugs de scherpe randjes weg, samen met vitamine C.

Dat wil niet zeggen dat het de ervaring verbetert.

Doet me denken aan de film PI (het wiskundige teken)
Niet tzelfde principe tho..

Maareh.. WAAROM?! Permanent stoned.. lijkt me eerder een vloek dan een zegen. Naja hijft nie voor nix maar 1 volgeling.

(en dan altijd roepen dat Amerikanen gek zijn..)

PS. Gepost in verkeerde sectie: een boormachine is eerder synthetisch dan natuurlijk :D

De procedure staat beschreven in het boek 'King Acid' over de LSD beweging in vooral Amsterdam in de jaren 60. Ben de schrijver effe kwijt, maar daar heeft U google voor. Hij heeft het voor zover ik herinner laten doen door een arts.

King acid, zal hem onthouden. Hij had trouwens wel meer volgelingen hoor :) En de meesten deden het zelf want geen dokter wilde meewerken. Het zou levensgevaarlijk zijn, terwijl het al eeuwenlang wordt gedaan. Iemand de serie Rome gezien? Daar doen ze ook zo'n soort operatie. Met een andere reden natuurlijk. Maar goed, eeuwig stoned, dat is toch waar alle boeddha's het voor doen? Het woord stoned is verkeerd gekozen, maar iedereen begrijpt wel wat ze bedoelen... Mediteren, drugs, veel sporten, op je hoofd staan, hij zegt dat alles te maken heeft met de bloedtoevoer naar je hersens. Het is een onbelangrijke visie gebleken maar nog steeds debateerbaar lijkt me.

WHAHAHAHA wat toevallig..
ik heb ooit op de basisschool al ofzo gehoord van dat mensen vooral zwervers enzo een gaatje maakte in hun voorhoofd was het geloof ik en dat ze daardoor gingen trippen
dan gingen ze voorover hangen ofzoiets..
maar nu komt het toevallige.. ik had het er een paar dagen geleden toevallig over met een vriend me !!!
kvroeg voor de grap aan hem offie een keer goedkoop wilde trippen :P en toen zei ik dattie maar een gaatje moest maken in zun voorhoofd hehe :)
wat "toevallig" man want de laatste keer dattik daaraan dacht was op de basisschool namelijk... dat is like lang geleden :P

Hee cool, hij kwam gisteren ook voor in Per Seconde Wijzer!

kheb me ff wat meer verdiept
maar het gaat helemaal niet over trippen of altijd stoned zijn lol
ga naar www.trepan.com
en check daar wat dingen..
tis toch wel iets anders dan een gaatje in je kop boren om stoned te zijn hehe
best interessant trouwens die site...

Ik vind het maar gezeik die trepanatie. Haha. Beetje een gat in je hoofd boren om zodoende meer van de wereld te "voelen". Ze claimen dat je door het gaatje "greatness in life" zal vinden en je zal er verder niet naar hoeven te zoeken.

Kan me niet echt in zulke zaken vinden.

Ken er nog zo 1.. mensen (mannen dus) die tieten staren leven langer. (opwinding, bloed, energiek etcetera..)

/me heeft vandaag zo weer 3 sigaretten gecompenseerd :D

Als ik compensatie jaren krijg voor tieten staren, moet ik wel 200 jaar oud worden. :)

Van "tieten staren" wordt je echter niet high.
Op de eerder gequote site staat dat het al 10000 jaar oud is. Wat dat betreft staat het op hetzelfde niveau als de sweatlodge, trance via dans, meditatie, en natuurlijk het 40-dagen-vasten-in-de-woestijn. Is hier iemand met ervaring in dergelijke manieren om te trippen? Ik zelf ben wel eens in trance geraakt op de dansvloer, maar dat was heel licht. Meditatie wil ook wel, maar daar heb ik nog geen geduld voor om helemaal vol voor te gaan. De sweatlodge wil ik wel een keer proberen, de woestijn misschien als ik later waanzinnig ben.

Sweatlodge lijkt me erg interessant om een keer te doen ja. Volgens mij worden zulke mogelijkheden ook in Nederland geboden.

Ik heb deze persoon indertijd op televisie gezien, weet het programma niet meer maar het was hetzelfde programma waar rond diezelfde tijd aanhangers van Osho te gast waren (ik schat dat het tussen de 20 en 25 jaar terug is, God ik wordt bejaaaaaard.....). Als ik me goed herinner, zijn er diverse ongelukken gebeurd in die tijd bij mensen die het voorbeeld volgden.

Om een lang verhaal kort te maken, waarom zou je in godsnaam een gat in je kop maken om constant high te zijn? Juist het feit dat ik iets MOET nemen voordat ik high wordt of ga trippen, vind ik wel een veilig gevoel :)

DevXavier a dit:
Sweatlodge lijkt me erg interessant om een keer te doen ja. Volgens mij worden zulke mogelijkheden ook in Nederland geboden.

Een vriendin van me heeft het gedaan een aantal keer. Ik was niet onder de indruk van de ervaring en zijzelf ook niet. Zegt natuurlijk niets :)

HeartCore a dit:
Om een lang verhaal kort te maken, waarom zou je in godsnaam een gat in je kop maken om constant high te zijn? Juist het feit dat ik iets MOET nemen voordat ik high wordt of ga trippen, vind ik wel een veilig gevoel :)

owkej zoals ik in mijn post zei .. bezoek die link eens..
want dit trepanation gebeuren gaat helemaal niet over HIGH zijn .... of trippen
of wat dan ook...

en jah die ongelukken zijn gebeurt omdat mensen dat met een boormachine onsteriel en noem maar op deden hoogstwaarschijnlijk :P

dus voordat je het gaat afkraken :)zorg wel dat je de feiten kent

Interessant onderwerp en sites! De site http://www.trepan.com/ waar naar gelinkt wordt is ook aan te raden!.

Ik ben hier met name in geïnteresseerd omdat ik zelf twee trepanaties heb ondergaan, althans gedeeltelijke. Dit na een operatie wegens een gedeeltelijke dwarslaesie, hier was een katrol met gewicht aan bevestigd om mijn nek recht te houden. Hierna ben ik ook niet meer de oude geworden, maar dat zou mede veroorzaakt kunnen zijn door de morfine-injecties en de veranderde stand van mijn wervelkolom. Mocht iemand dit lezen die hier meer kennis van heeft: alle info is welkom!

Nou? Forkbender....van tieten staren wordt je echter niet high,
....ik vraag et me af hoor, bij kerels....hun ogen kunnen echt gaan draaien.
Gaatje in je hoofd boren, in india heb ik ook velen yogis gezien, die naar de zon staren, om zo blind te worden, waardoor het stadia van verlichting de volgende fase zou moeten zijn.....Tja, idioot natuurlijk, zijn ze blind geworden, en de verlichting blijft ook nog es uit.......primitief denken is dat.

t stond er dubbel :?

Retour