hey
en JEZUS CHRISTUS
ik weet niet of andere mensen dit hebben ... maar ik heb echt zieke visuals met lachgas.. 2 patronen tegelijk
en ik trip niet zomaar ... ik ben 20 seconden me niet bewust dat ik een drug heb genomen .. en ik ben me niet bewust van mijn omgeving en mezelf..
ik praat in een wereld tegen andere mensen .. hele groepen soms ..die er niet zijn
of ik zie mijn familie...
ik werd zelfs ee nkeer beetgepakt door iemand omdat ik van mijn stoel viel
en ik voelde het allemaal ..
en dan 20 seconden later WOOOOOW en dan realiseer ik me weer dattik lachgas heb gebruikt en zie ik mijn omgeving weer
ik heb een aantal keren het geluid opgenomen .. en dan hoor ik mezelf wat mompelen enzo
ik deed net nog ff 1 patroon .. en ik kom er bijna net zo ver meej
maar ik heb echt nog geen idee wat de betekenis is van die wereld waar ik kom... ofdat het gewoon mijn onbewustzijn is ofzo ?
ik vraag me echt af of iemand anders zo ernstig tripped van lachgas
ik schrik zelf 9 van de 10 keer als die maat van me opeens in de kamer zit
terwijl die er al de hele tijd was
en JEZUS CHRISTUS

ik weet niet of andere mensen dit hebben ... maar ik heb echt zieke visuals met lachgas.. 2 patronen tegelijk
en ik trip niet zomaar ... ik ben 20 seconden me niet bewust dat ik een drug heb genomen .. en ik ben me niet bewust van mijn omgeving en mezelf..
ik praat in een wereld tegen andere mensen .. hele groepen soms ..die er niet zijn
of ik zie mijn familie...
ik werd zelfs ee nkeer beetgepakt door iemand omdat ik van mijn stoel viel
en ik voelde het allemaal ..
en dan 20 seconden later WOOOOOW en dan realiseer ik me weer dattik lachgas heb gebruikt en zie ik mijn omgeving weer
ik heb een aantal keren het geluid opgenomen .. en dan hoor ik mezelf wat mompelen enzo
ik deed net nog ff 1 patroon .. en ik kom er bijna net zo ver meej
maar ik heb echt nog geen idee wat de betekenis is van die wereld waar ik kom... ofdat het gewoon mijn onbewustzijn is ofzo ?
ik vraag me echt af of iemand anders zo ernstig tripped van lachgas
ik schrik zelf 9 van de 10 keer als die maat van me opeens in de kamer zit

terwijl die er al de hele tijd was