Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat is precies de naam en de prijs van dat pompje? Zijn die patronen op dat pompje aan te sluiten of zo? Wat heb je verder nodig? Gewone feestballonnen?ZOF a dit:Dit spul is werkelijk waar prachtig! Ik heb een bandpompje gekocht (te koop bij de halfords) en blokker patronen.
Uiteraard lekker gaan zitten als je je ballonnetje leegsuckt en uitkijken met vuur (sigaret/joint) ! Anders.... VLAM !!
phalaris a dit:Heb je dit eens meegemaakt ?
ProStoner a dit:ik ben 20 seconden me niet bewust dat ik een drug heb genomen .. en ik ben me niet bewust van mijn omgeving en mezelf..
ProStoner a dit:en dan 20 seconden later WOOOOOW en dan realiseer ik me weer dattik lachgas heb gebruikt en zie ik mijn omgeving weer
Uiteraard niet, ben altijd voorzichtig
Maar het is inderdaad niet brandbaar maar brandbevorderend, maar ga het toch niet proberen als je het niet erg vindt....
Entheonaut
Dit heb ik ook wel eens gehad, deze 2 effecten die je hier beschrijft. Alles leek in slow-motion te gaan met minder frames per seconde. Maar dat was 5 of 6 patronen in combinatie met 250 mg mdma en 400 ug LSD. Ik waarschuw mensen voor deze combinatie want je gaat gegarandeerd uit je plaat en je bent echt eventjes ergens anders. Lachgas in combinatie met psychedelics moet je niet onderschatten
ZOF a dit:niet bewust zijn van gebruik had ik met salvia 20x... pure mindfuck dat... echt, wham, en ik zag twee dikke surinaamse vrouwen aan beide kanten van me, die wachtte tot ik klaar was en dan moesten zijn weer.. (ja, ik weet ook niet hoe dat naar boven kwam?) gewoon geen besef van dat ik het genomen had.