lachgas(no2) psychoactief

  • Auteur de la discussion Auteur de la discussion ProStoner
  • Date de début Date de début

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
hey
en JEZUS CHRISTUS :P
ik weet niet of andere mensen dit hebben ... maar ik heb echt zieke visuals met lachgas.. 2 patronen tegelijk
en ik trip niet zomaar ... ik ben 20 seconden me niet bewust dat ik een drug heb genomen .. en ik ben me niet bewust van mijn omgeving en mezelf..
ik praat in een wereld tegen andere mensen .. hele groepen soms ..die er niet zijn
of ik zie mijn familie...
ik werd zelfs ee nkeer beetgepakt door iemand omdat ik van mijn stoel viel
en ik voelde het allemaal ..
en dan 20 seconden later WOOOOOW en dan realiseer ik me weer dattik lachgas heb gebruikt en zie ik mijn omgeving weer
ik heb een aantal keren het geluid opgenomen .. en dan hoor ik mezelf wat mompelen enzo
ik deed net nog ff 1 patroon .. en ik kom er bijna net zo ver meej
maar ik heb echt nog geen idee wat de betekenis is van die wereld waar ik kom... ofdat het gewoon mijn onbewustzijn is ofzo ?

ik vraag me echt af of iemand anders zo ernstig tripped van lachgas
ik schrik zelf 9 van de 10 keer als die maat van me opeens in de kamer zit :P
terwijl die er al de hele tijd was
 
jep, met een ballon

ik heb niet zo hard getript als stoner, maar ben wel helemaal 'weg' geweest, dat was zelfs tijdens de meeting..
mn ogen waren dicht en ik had echt het gevoel alsof ik 5 minuten alleen maar patronen etc zag, het was echt geweldig.
ik heb dit gevoel nooit meer helemaal gehad, alhoewel ik wel enigzins zulke visuals heb gehad..

er schijnt ook omgekeerde tolerantie te zijn (steeds minder nodig) dus misschien komt het omdat je elke dag 20 patronen erdoor heen werkt? ;)
 
blijf je in en uit ademen in de ballon of neem je een teug, .... zo lang mogelijk inhouden en uit blazen en nog een teug??
klinkt leuk,
 
paar keer in en uit ademen, als je 2 patronen pakt kan je sowieso niet heel de ballon inademen..
 
mja ik doe het zelf nu iets anders..

zoveel mogelijk inhaleren ... 5-10 seconden wachten ..
en dan de rest.... maar schijnbaar :P zo zei een vriend van me die er bij was..
is dat ik tijdens de 2e keer inhaleren al helemaal vaag wordt en de ballon loslaat..
( dat is 2 keer gebeurd)
terwijl ik er van overtuigd ben .. en ook echt een herinnering heb aan dat ik hem helemaal leegzoog..
maargoed meestal lukt het wel :)
en ben ik net niet weg voordat ik alles naar binnen heb
het punt is gewoon ZO SNEL MOGELIJK :D
ik blaas dus niets terug eigenlijk... want dan moet ik nog meer ballon leegzuigen.. en dat haal ik gewoon niet meer.. want dan verlies ik soort van mijn bewustzijn

maaruh ik werk niet iedere dag 20 patronen weg hoor :P
kheb nog steeds die shit van de meeting.. mja nu nog maar 10 patronen en dat was in de laatste paar dagen opgegaan met een vriend van me
maar toch :P daarvoor had ik bij iemand thuis met 2 patronen dus die breakthrough .. dattik dus echt helemaal vaag werd en mijn omgeving niet meer in de gaten had .. en keihard begon te schreeuwen enzo

en sindsdien ben ik elke keer totaal de weg kwijt..
 
hmm ja dat is wel vrij apart, maar beter toch :P

je weet wat je moet doen als ze op zijn :P
 
Haha pro, dat klinkt goed!
Ik geloof niet dat ik zulke sterke trips had, anders in ieder geval.
Ik weet nog goed dat ik ineens iemand werd, die ik kende als mezelf, maar een andere versie :?
Verder heb ik vaak dat ik alles herken tijdens de trip, die wereld, en dat ik besef dat ik dezelfde trip al eerder heb gehad. Dan besluit ik verder te komen in die 'loop' maar elke keer vergeet ik dat toch, maar lukt het me om een klein stukje verder te komen.
Net zoiets als die Unox reclame, waar gedachten en beelden voorbij flitsen maar je steeds iets meer te zien krijgt.. Fascinerend.
Heb je dat ook, dat je een soort deja vu's in turbo mode hebt tijdens de trip? Balen dat het meeste me steeds ontglipt...
 
volgens mij hadden jullie iets uitgedokterd met een fiets pomp ofzo......??
:D
 
de airchamp pro... te halen bij een halfords en ff googlen en je kan ze bestellen :)
maar gezien de verzend kosten zal het misschien net iets goedkoper of duurder zijn om te bestellen
je vult de houder met wat WC PAPIER !! altijd meer WC PAPIER
en dan passen de slagroompatronen erin :)

ik heb nog niet echt deja vu meegemaakt ..
meestal zie ik andere personen waarmee ik praat ... en als ik weer bij bewustzijn ben dan onthoud ik alleen beelden .. en geen reden .. of echt een onderwerp
en ik zie ook echt vaak familie.. met name mijn broertje

maar ik ken dus niemand die deze extreme effecten heeft met lachgas
ik ben ook een beetje bang dat het misschien niet goed is ..
en er is relatief weinig bekend over lachgas.. en hoe ver het kan gaan....
ik heb ook niet echt iets kunnen vinden over deze sterke effecten
ik weet dat je het bewustzijn kan verliezen .. maar op deze manier !!?!? :)
maar ik neem liever iets aan van iemand die mij duidelijk verteld wat ZIJN ervaringen zijn :)
vandaar ook het topic :D
 
Wow man, klinkt zwaar heavy!

Ik heb wel regelmatig het idee gehad dat ik bijna KO ging. Die ene keer op de meeting toen ik van de bank af gleed.. en echt pas 10 seconden later door had dat ik op de grond zat bijvoorbeeld. Daarnaast lijkt alles in slow motion te gaan. Morgenavond ga ik er weer flink aan met een vriend van me; ben benieuwd!

Grtzz
 
Tjonge zeg .. en dat met slechts 2 patronen.

We hebben deze avond ook nog wat zitten nossen, maar dan wel 5 tot 7 patronen in 3 balonnen. Ja, ok, ik wordt wel wazig, maar het blijven analyseren van alles zit zo in mij gebakken dat ik me daar juist mee bezig houd. Net als bij Salvia .. analyseren, analyseren, analyseren .. Maartoch, deze keren wel wat verder gekomen, wat nieuwe dingen geleerd over bewustzijn enzo, maar geen visuals als jij PS. Volgende keer doe ik er gewoon 10 .. en dan zo snel mogelijk :)

Ik laat 't wel weten ..
 
I wrote this, less and more, the first time doing lots of No2:

I like to be idealistic, because it doesn't matter, other dimensions will shift in our place if we don't succeed in connecting. But we have to agree there is no truth only partial and temporary. For me the intuition is telling me to start low and local in viewing that every human is able to change your center as will you do theirs. Why not take the time to be here and now in viewing everything as the collective they are? Things will start from there.
 
en hoe lang heb je dan effect met zoveel patronen ??
ik zelf ben meestal 30-40 seconden weg
 
No2 is stikstofdioxide :mrgreen:

Maargoed dat terzijde, ik wil het niet vaak genoeg doen om dit te ervaren, er zitten toch wel wat risico's aan vast en et zorgd dat ik iig het niet dagelijks/wekelijks doe....

Alhoewel het wel te grappig is.
 
Nog even voor de zekerheid:


Physiologic Effects

Nitrous oxide has very minimal effects on either the respiratory or the cardiovascular system in normal, healthy people.
Although nitrous oxide is inhaled and exhaled with negligible metabolism, it can affect certain enzyme systems
and in cases of chronic exposure, cause irreversible changes.
It is well known that nitrous oxide inactivates the vitamin B-12 dependent enzyme methionine synthetase.
Long or repeated exposures to high concentrations can lead to megaloblastic changes,
bone marrow depression, and possible neurologic dysfunction.
Recent studies, however, have revealed that these effects are very short lived.
Usually the changes correct to normal within 24 to 48 hours
and the occurrence of clinical symptoms is a very rare occurrence, even in people with mild folate deficiency.

As with any mood altering substance, nitrous oxide can be abused.
Chronic, long term abuse can lead to more prolonged inactivation of the methionine synthetase enzyme.
This in turn can lead to more severe megaloblastic changes, peripheral cytopenia, and bone marrow depression.
A resultant pernicious anemia-like state may develop causing peripheral numbness, paresthesias, and incoordination.
In extreme cases, death can ensue.
With this in mind, one must consider the effect on health care workers of chronic exposure to trace amounts of nitrous oxide.
Currently, the United States National Institute for Occupational Safety and Health (NIOSH) arbitrarily sets a safe trace value of nitrous at 25 ppm.
Recent studies would suggest that this value is very low.
Workers exposed to trace amounts of 450 ppm nitrous oxide showed no adverse effects or measurable laboratory changes.
Some have recommended to split the difference and increase the safe accepted limit to 200 ppm, however; this will probably not happen until a number of studies corroborate these findings.
 
mja was een typfout die no2 :)
maaruh jah die nadelen kende ik al wel..
het vervelendste is gewoon dat je in vrij hoog tempo b-12 verbrand
en dat je merk dat je loom wordt enzo..
maar dat is ook weer van vrij korte duur
maar tis meer dattik wil weten , hoe groot de psychische impact kan zijn :P
omdat ik zo heftig trip erop :)
 
Mijn ervaring: herinneringen, of iets dergelijks, komen in mij op.

Steeds dezelde herinneringen.
Ook een liedje kwam terug, wat ik ook al vaker in een lachgas trip had gehoord.
We waren gister met z'n tweeën, maar ik kreeg t idee dat die andere dude met iemand anders aan t praten was.
Dat ze ergens om lachten en zo.

Lekker wazig, zoals t hoort met druqs :- P
 
ProStoner, gisterenavond hebben ik en een vriend ook even n2o to the limit getest :lol: .

Na een aantal keren gewoon te trippen op 1 of 2 patronen, was ons idee om daarna 3 patronen te nemen. Dit deden we door:

Heel diep inhaleren in de balon en dat 10 seconden vast houden. Daarna heel snel en kort een paar keer in de balon ademen....

Toen waren we -weg-. Alles was zwart met gekleurde blokjes, we hadden geen besef van tijd, noch van het feit dat we NOS hadden genomen. We wisten niet dat we naast elkaar lagen, op deze kamer waren enzovoorts. Het was voor ons beide best scary ook omdat we (bleek achteraf) angst hadden om erin te blijven zitten. Alles werd 'geloopt', een beetje zoals in een paddo trip. Misschien zijn we gewoon 20 a 30 seconden KO geweest hehehe.

Heel intens :twisted:
 
ProStoner a dit:
ik schrik zelf 9 van de 10 keer als die maat van me opeens in de kamer zit
terwijl die er al de hele tijd was

OMG, precies! 8) Wat een ervaring man, geen besef meer van iets :D.
 
Retour
Haut