Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Kwartje van Klink op paddo

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14/7/07
Na het Kwartje van Kok heeft Nederland nu ook het Kwartje van Klink. Wie paddo's koopt, moet bij smartshops die zijn aangesloten bij brancheorganisatie VLOS, per doosje hallucinogene paddo's 25 cent extra betalen. Met dat geld betaalt de VLOS de advocaat die ervoor moet zorgen dat het paddoverbod van tafel gaat.

Zie de afbeelding hieronder voor het artikel in de Spits van gisteren, maandag 23 juni.

Ik koop nooit paddo's. Hoe en waar kan ik het VLOS rechtstreeks sponsoren ?
Een VLOS-fooien pot bij de smartshops is misschien al een beginnetje.

Ik zal vanmiddag bij de lokale smartshop eens vragen of ze al aan het kwartje doen.

phalaris a dit:
Ik koop nooit paddo's. Hoe en waar kan ik het VLOS rechtstreeks sponsoren ?
Een VLOS-fooien pot bij de smartshops is misschien al een beginnetje.

Ik zal vanmiddag bij de lokale smartshop eens vragen of ze al aan het kwartje doen.
ik heb vlos al gemaild waar ik kan doneren, ik post anders wel even de reactie.

Op de website van Azarius hebben ze het Kwartje van Klink als een apart 'product'. Maar ja, dan moet je natuurlijk nog steeds iets bestellen. Hopelijk heeft de VLOS binnenkort ook een PayPal donatieknop of zo.

Dag Silvan,
Fantastisch dat je ons wilt steunen (je bent gelukkig niet de enige).
Je kunt een donatie overmaken op ons bankrekening nr:

46.70.72.582

Bij voorbaat dank,
Paul G. van Oyen
VLOS,
Amsterdam

Geweldig. Ik wilde ook een mail sturen met dezelfde vraag. Maar dit bevestigt het wel voor mij, dus dan ga ik binnenkort maar wat overmaken. :)

Ik hoop echt dat de advocaat en dit hele plan van ze iets gaat werken.
Gelukkig is het paddo verbod tot nu toe steeds uitgesteld, dat geeft wel wat hoop.

postbank.nl vindt dat een ongeldig rekeningnummer :(

Vreemd. Ik gebruik ook postbank.nl en bij mij ging hij zelfs gelijk verder met overmaken. :?

Twilight a dit:
Vreemd. Ik gebruik ook postbank.nl en bij mij ging hij zelfs gelijk verder met overmaken. :?
Oja, je hebt gelijk, het werkt gewoon :)

Weet iemand hoe het er inmiddels voor staat met de gefinancieerde advocaat en de rechtzaak tegen het verbod?

Ik hoop dat zoiets als dit positief voor ons uit kan pakken.

Retour