BAAS in eigen BREIN !
Hey mensen,
Ik Ben zojuist hier beland, in mijn zoektocht naar medestanders in de queeste tegen dit dom-gristelijke idee.
Ik dool eigenlijk alleen rond op 'de hollandse psychonaut' (dhpforum.nl).
Velen van de dhp-crew zijn zeer verontwaardigd en protest-lustig; als er een protest op de dam komt, zijn we er bij, denk ik zo.
Als jullie een datum hebben geset, wanneer dit protest zal plaatsvinden, zouden wij het graag ook weten. the more the better!
Baas in eigen Brein!
Verbied alles van de schepping maar, nu je toch bezig bent, Balkenende!
(op dhp-forum is mijn nick Iorek Byrnison).
Peace to the mushroom!
Ok mensen, het is tijd om georganiseerd te raken. Calimero-en heeft niet zoveel zin meer (heeft dat het ooit gehad).
Ok nog een keer om iedereen wakker te schudden:
OK MENSEN HET IS TIJD OM GEORGANISEERD TE RAKEN. CALIMERO-EN HEEFT NIET ZOVEEL ZIN MEER.
Argumenten dat het niet zo erg is dat het de underground weer in moet snijden geen hout; je piept wel anders als je midden in de nacht je bed uitgesleurd wordt omdat je buurvrouw waarmee je ruzie hebt gehad de klik-lijn belt over je terrarium met cubensis shrooms.
Het is gewoon weer een moderne versie van georganiseerd geloof tegenover 'ketter' (wij dus) waarvan Heartcore zeer passend een verwijzing had geplaats in een rerelateerd topic hier op het forum. Veiligheid/gezondheid risico studies dienen enkel als excuus instrument, en als de uitkomt de beleidsmakers niet uitkomt dat wordt deze eenvoudigweg genegeerd. Zie ook mijn post een stukje terug over de werking van Macht.
Maak je geen illusie: De paddo is eruit gewerkt volgens planmatig werken.
Zodra de paddo eruit is, is de volgende aan de beurt: Salvia of ayahuasca analogen.
Een eventuele actie zal niet kunnen voorkomen dat de paddo verdwijnt, maar het zal wel de aandacht vestigen op psychedelica in algemene zin. De paddo is alleen maar een detail, maar blijkbaar heeft de psychonautsche gemeenschap een directe aanval nodig op dit detail om wakker geschud te schudden !
IK STEL VOOR:
( zowel van mensen van
www.psychonaut.com als van dhpforum.nl )
vrijdag 16 oktober of zaterdag 17 oktober een bijeenkomst in UTRECHT (of omgeving) zodat het mooi centraal ligt.
Tijdens deze bijeenkomst hebben we een aantal dingen te bespreken:
-is deze zoveelste aanval op zelfbeschikking de moeite waard om er tijd en energie in te steken ?
-als we beslissen dat het niet de moeite waard is om voor onze idee-en op te komen dan moeten we verder ook onze mond houden; we hebben er dan immers voor gekozen om met de massa mee te gaan. Met andere woorden: geen tranen achteraf als ook Salvia eraan gaat.
-als we beslissen dat het wel de moeite waard is om er tijd en energie in te steken, dan
is het de vraag hoe dat zo effecient mogenlijk kan. Bijna iedereen hier moet ook gewoon fulltime werken en/of studeren om rond te komen. Aan acties beginnen terwijl je al kunt zien aankomen dat het je 'normale' leven zal slopen is niet gewenst. efficientie dus.
practische zaken:
-wie woont er in Utrecht en heeft hier plek voor ?
-wie is er goed in bijeenkomsten begeleiden, voorzitter spelen en dat soort dingen (laat ik het zo uitdrukken: dat zijn niet mijn sterke punten)
-?
BAAS in eigen BREIN !