thadivine
Alpiniste Kundalini
- Inscrit
- 22/5/07
:nod: lijkt er wel op.... uke:Space-is-the-Place a dit:Dus eigenlijk word er tegen het CAM advies ingegaan en uitgegaan van hele domme stellingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
:nod: lijkt er wel op.... uke:Space-is-the-Place a dit:Dus eigenlijk word er tegen het CAM advies ingegaan en uitgegaan van hele domme stellingen.
juist...ik had het niet beter kunnen zeggen, kan mij daar ook boos om maken. Komt toch voornamelijk door druk van andere landen dat dit er zo snel doorheen gedrukt is. Slechte zaakForkbender a dit:Ik word er naar van.
Hoe kun je een wetenschappelijk rapport aanvragen bij een instelling die daar volledig op ingericht is en vervolgens de adviezen met een domme redenering afwijzen om je punt er doorheen te drukken? Hoezo narrow-minded? Het scheppen van een veilige omgeving om te trippen is volgens de minister niet realistisch. Tegelijkertijd zorgt hij ervoor dat mensen a) het veld ingaan en wellicht de verkeerde (en giftige) paddo's nemen, b) de paddo's nemen zodra ze kunnen in plaats van wanneer ze er klaar voor zijn (zoals de toeristen), c) moeilijker informatie over paddo's kunnen vinden en dus slechter voorbereid zijn. Een domme beslissing voor een Minister van Volksgezondheid.
Dit ligt bij wiet ook hetzelfde, wiet wordt gedoogd maar bijvoorbeeld cannabisolie is een harddrug.Space-is-the-Place a dit:Ja dat is ook zo bizar.
De stoffen uit de "bewerkte" paddestoel komen op lijst I en de stoffen uit de verse komen op lijst II.
Ik weet niet, maar volgens mij blijven de stoffen vrijwel hetzelfde als je ze droogd....
Aaargh, het is zoooooo kansloos dit
Rutger a dit:Is het ook niet zo dat er voor stoffen op lijst 2 geen actieve opsporing wordt verricht behalve als er betrokkenheid van georganiseerde misdaad is. (pff wat een zin weer).
Dus in de praktijk houd dat in volgens mij dat als er geen grote hoeveelheden geld bij betrokken zijn en het geen overlast geeft het gebruik/kweek enz niet vervolgd wordt. Maar weet dit niet zeker hoor, maar is wat me bij staat.
Bron: nieuwnieuws.nlEen 46-jarige man uit Polen is afgelopen weekend in Wezep op de bon geslingerd wegens het plukken van paddenstoelen. De plukker werd zondagmiddag betrapt door de politie. Hij had ongeveer tweeënhalve kilo paddenstoelen geplukt.
De agenten gaven de man een boete van zestig euro. De Pool moest afstand doen van de geplukte paddenstoelen.
Het is sowieso verboden om paddestoelen te plukken in Nederland, welke soort dan ook. Elk jaar worden daarvoor mensen beboet, vooral Oost-Europeanen volgens mij. Ik kan me voorstellen dat je 2.5 kilo cantharellen of eekhoorntjesbrood plukt in een middagje, maar 2.5 kilo kaalkopjes, neeskrudge a dit:hmm nee dat is maar te gokken...wellicht was het in een natuurgebied, of op priveterrein, waar hij niet mocht komen.
wel veel iig,tweeenhalve kilo