Djones
Glandeuse Pinéale
- Inscrit
- 27/11/06
Ik heb al een aantal keer Ketamine gebruikt.
Maar telkens toch weer andere dingen ervaren.
Zo vond ik het een paar keer vervelend, en dat ik mij niet emer op mijn gemak voelde.
Maar ik heb ook een aantal ervaringen gehad die wel zeer interessant waren.
Met 'diepere' inzchten in het leven en natuurkunde
Meestal begreep ik er op dat moment helemaal niets meer van, maar vond het toch erg interessant.
'Ik begrijp er helemaal niets meer van', is gek genoeg de zin die mensen maar blijven herhalen als ze genoeg Keta op hebben
Maar een tijdje geleden heb ik toch misschien wel de mooiste ervaring gehad.
En dat was icm Xtc.
Wat een avond zeg!
Dat heerlijke ekstatische space gevoel van Xtc, met dat rare zwevende gevoel van de Keta.
Voor mijn gevoel ging ik helemaal op in de muziek en voelde mijn armen aan als kettingen van zware stenen blokken die heerlijk op de muziek gonsde
Dit was overigens op een Psytrance party.
Maar telkens toch weer andere dingen ervaren.
Zo vond ik het een paar keer vervelend, en dat ik mij niet emer op mijn gemak voelde.
Maar ik heb ook een aantal ervaringen gehad die wel zeer interessant waren.
Met 'diepere' inzchten in het leven en natuurkunde
Meestal begreep ik er op dat moment helemaal niets meer van, maar vond het toch erg interessant.
'Ik begrijp er helemaal niets meer van', is gek genoeg de zin die mensen maar blijven herhalen als ze genoeg Keta op hebben
Maar een tijdje geleden heb ik toch misschien wel de mooiste ervaring gehad.
En dat was icm Xtc.
Wat een avond zeg!
Dat heerlijke ekstatische space gevoel van Xtc, met dat rare zwevende gevoel van de Keta.
Voor mijn gevoel ging ik helemaal op in de muziek en voelde mijn armen aan als kettingen van zware stenen blokken die heerlijk op de muziek gonsde
Dit was overigens op een Psytrance party.