Vous utilisez un navigateur non à jour ou ancien. Il ne peut pas afficher ce site ou d'autres sites correctement. Vous devez le mettre à jour ou utiliser un navigateur alternatif.
Dat ga je niet menen? Hehehehe, oppassen voor de paddo terroristen Wat een wanhoopsaaier, die klink verdient een klinker door z`n raam. Geen andere woorden voor, wat een gigantische eikel.
vrebieden kunnen ze nooit
moeder natuur geeft ons alles al wat we nodig hebben of niet soms???
die wet wat op papier staat daar veeg ik iedere dag al mn reet an af.
en die eikels die het verbieden weten volgensmij nieteens dat ze zelf iligaal zijn met al die dmt in hun lichaam. dus wal lullen ze dan weetjewel
Volgens mij is paddestoelen plukken in Nederland uberhaupt verboden, net zoals het betreden van andermans terrein (wat een weiland natuurlijk is). Maargoed kans om opgepakt te worden is er niet echt hoor Ik geloof dat in de V.S. en in andere landen wel echt gejaagd wordt op 'mushroom hunters' door de politie.
Lukt het met de zoektocht naar psychedelische paddestoeltjes? Al veel gevonden?
Zeg, voor een artikel in het weekblad Nieuwe Revu wil ik eigenlijk ook zelf op paddestoelenjacht. Hiervoor ben ik op zoek naar iemand die paddestoelen zoekt voor eigen gebruik en er ook een beetje over kan vertellen. Iemand die dus een beetje weet waar hij het over heeft.
Iemand hier interesse om me ergens eind deze week op sleeptouw te nemen? Mail me dan even op [email protected] (of [email protected], maar mijn persoonlijke mail check ik vaker (ook 's avonds)).
Ik hoop iets van jullie te horen. In ieder geval succes met de zoektochten!