Ik heb een paar weken terug voor het eerst MDMA geprobeerd, en hier is mijn lange ervaring
Het was pure MDMA in een capsule.
Ik nam de MDMA met 2 goeie maten.
Helaas viel het niet zo goed, zouden verschillende dingen kunnen zijn, ik had net een optreden van anderhalf uur achter de rug wat best wel wat mentale inspanning nodig had, mischien dat het daardoor kwam.
Ik had ook wat gedronken van tevoren.
Hij kickte echt in 1 keer keihard terwijl ik buiten stond, het eerste wat ik merkte was dat opeens het profiel van de grond supergoed voelde, er kwam een rush door mijn lichaam in en ik ging naar binnen toe (het was op een halloween party)
Toen ik binnenkwam kreeg ik gelijk lichte visuele hallicunaties, ik keek naar de muur en het leek alsof er een mist vanaf kwam.
Ook voelde ik echt elke beweging die ik maakte en voelde ik me best licht.
Ik wist echt nog niet wat ik kon verwachten en ging er wat kriebelen, toen ging ik de zaal binnen en begon ik te dansen.
Dat ging echt verrassend makkelijk maar kon me er niet zo heel lang mee bezighouden.
Ik liep weer de hal naar binnen en toen begon het fout te lopen.
Ik werd helemaal verward en liep heen en weer elke keer ergens anders heen, dan weer de zaal in, dan naar buiten, dan weer de hal in, toen ging ik weer zitten.
Ik ging naar de wc toe met mijn vertrouwde bekertje die ik weer vulde met water en zag een andere gast staan die het goed te pakken had (hij had eerst veel gedronken en daarna xtc genomen)
Hij was een beetje paniekerig, toen kwam een maat van me die ook MDMA had genomen en stelde hem gerust (hij had het vaker gebruikt)
Ik voelde me toen opeens ook weer op mijn gemak, toen gingen we onze weg weer en begon de energie, en ook verwardheid erger te worden.
Ik liep steeds weer heen en weer, wist niet wat ik moest doen en wat ik met het gevoel aanmoest, en ik begon een beetje te panieken.
Ik ging naar buiten toe en ging een stukkie verder op een muurtje zitten en ging weer naar binnen toe, en weer naar buiten en dat ging zo een tijdje door.
Tot op een gegeven moment ik het helemaal niet meer had ging ik voor de 100e keer naar buiten en racete ik een heuveltje op, ik gooide alles er in 1 keer uit en liep toen naar binnen.
Toen kwamen mn maten superbezorgd op me afgesneld omdat ze geen idee hadden waar ik was gebleven.
Toen ging ik zitten en vertelde ik wat er gebeurd was, en ik kreeg toen ik zat de neiging te gaan slapen, we zijn toen met zn 3en naar boven gegaan en gingen we daar relaxt zitten.
Toen kwam eindelijk het goeie gedeelte, ik zei opeens ik mis mijn gitaar (die toen nog beneden in de zaal stond) een van de maten erbij haalde hem toen en ging The needle and the damage done spelen.
We zongen met zn 3en mee en toen kwam er opeens een geweldig gevoel van euforie over me heen, ik realiseerde me toen opeens hoe je met het spul om moet gaan, en daar heb ik nog een paar uur super chill gezeten, uiteindelijk een hele lange avond van een mooie euforie geworden.
Uiteindelijk zijn we nog naar een andere maat gegaan die van die lichtbollen had die steeds van kleur veranderden, dat zag er echt geweldig uit, en de roes toen was echt geweldig ook.
Al met al een goeie ervaring al een slecht begin, de volgende keer dat ik het weer eens gebruik zorg ik dat ik lekker relaxt van te voren ben en er geleidelijker in kan komen.