Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Eerste keer MDMA

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion oliboytje
  • Date de début Date de début
er word gezegt dat serotine dus extreem alngzaam weer aanvult...
hoelaat zou dat dan kunnen duren na misbruik...? ander complicaties door misbruik weg gelaten dan...?

iemand? :D

Met 120mg is je sero niet helemaal op kan ik je vertellen.

Ik heb sessies gehad met 300-400mg en de laatste redose van 100mg bracht weer een enorm gevoel van love, zij het korter dan de eerste dose natuurlijk.

Brugmansia a dit:
Toch zou ik vanaf begin af aan gelijk tussenpauzes houden van minimaal 4 maanden. Heraanvulling gaat bizar langzaam namelijk. Is toch schitterend als je op oudere leeftijd nog die eerste gevoelens kunt opwekken, maar goed dat is mijn mening.

Daar ben ik het mee eens, ik ga het dus voorlopig niet doen! Jij heel erg veel plezier volgende maand!

dutchmarshal a dit:
er word gezegt dat serotine dus extreem alngzaam weer aanvult...
hoelaat zou dat dan kunnen duren na misbruik...? ander complicaties door misbruik weg gelaten dan...?

iemand? :D

Dat ligt volkomen aan hoe erg het misbruik is, en hoe je persoonlijke serotoninehuishouding is aangetast. Zaken als meditatie, yoga, goed eten kunnen het proces versnellen. Ook ayahuasca schijnt de productie (en dus niet het verbruik) van serotonine te versnellen.

DevXavier a dit:
Met 120mg is je sero niet helemaal op kan ik je vertellen.

Ik heb sessies gehad met 300-400mg en de laatste redose van 100mg bracht weer een enorm gevoel van love, zij het korter dan de eerste dose natuurlijk.

Nee, er komt atijd serotonine vrij, dit raakt feitelijk nooit op. Alleen worden er telkens kleine bodempjes uit de emmer leegegooid. Het gaat er echter om een zeer grote hoeveelheid in 1 klap leeg te gooien zodat het kosmische gevoel en visie met uitbundige euforie bereikt wordt. Daarvoor moet je wel een hele hoeveelheid hebben.

Als jij 500 mg op 1 nacht opmaakt kan het gevoel bij lange na niet meer zo intens zijn als de eerste keer. Verder loop je dan ook met een zeer duidelijke kaakspanning en vorming rond, en XTC hoort bij dat bij een absolute piekervaring nauwelijks te geven, hoogstends kuiltjes in de wangen.

Al heel gauw zie je bij regelmatig gebruik bij partygangers een warm contact ontstaan met conversatie en een bedwemende roes, ook mooi, maar in no way comparable met die bizarre euforie en kosmische waves.

ik kan me herinneren een keer een database van heel veel verschillende soorten pillen en wat daar precies in zat gezien te hebben, zou iemand mij het adres van die site kunnen vertellen?

Een vriend nam laatst een blauw dollartekentje mee, maar ik vertrouwde het niet helemaal (ze hadden hem gratis gekregen als test ofzo) en er zat nog kanna in mn lichaam en dan mag je het geloof ik ook absoluut niet nemen.

Daarnaast wil ik dat mijn 1e keer XTC iets speciaals is en niet zomaar ergens bij iemand thuis een pilletje nemen...

Bedoel je deze :

http://www.pillreports.com/

??

Houd er wel rekening mee dat logo's en namen niet alles zeggen, vaak worden logo's vaker gebruikt, zeker als deze populair zijn. Wil je 100 % zeker zijn, breng dan je pilletje of poedertje naar een testcentrum.

Ik heb laatst getript op mdma met 3 pillen waarvan wordt gezegd dat zij 140% van een normale pil bevatten, ingenomen over een tijdsverloop van ongeveer 1 en een kwart uur. Deze pillen bestaan vrijwel zeker uit mdma.
Ik wachte tot mijn ouders naar bed waren en ben toen gaan trippen in mijn kamer.
Om het trip effect te versterken rookte ik na het innemen van de eerste pil een voor mij zware hoeveelheid pure wiet. Tijdens de trip heb ik volgens mij ook nog wiet gerookt maar dit weet ik niet meer zeker.

Het effect was voor mij vernieuwend en indrukwekkend. Helaas kan ik niet veel meer van de nacht herinderen. Wat ik nog wel overduidelijk weet is dat ik op een gegeven moment alles in mijn kamer (licht aan) zag alsof het stokoud was. Op mijn bureau zag ik een extreem oud boek liggen. (op mijn bureau heb ik trouwens na de trip geen boek aangetroffen wat dezelde vorm had, misschien lag er geeneens een boek). Heel mijn kamer zag er anders uit. Ik vond dat geweldig.

Nu wil ik dit soort effecten graag verder verkennen. Mdma wil ik de komende maand echter niet meer gebruiken. Deze stof is denk ik ook niet het geschikst effecten te bereiken. Welke drugs zijn geschikt om deze indrukwekkende verschijnselen te beleven? Ik dacht dat mescaline misschien geschikt is. Dit is echter moeilijk te verkrijgen. Ik heb geen zin om eerst een jaar een cactus te laten groeien.

Ik hoop dat iemand me advies kan geven.

explomone, mdma doe je niet alleen op je kamer als je de volle effecten ervan wilt ervaren.

voor mij is het de ideale partydrug. je moet echt wel onder de mensen komen.

je kan ook gewoon samen met vrienden wat nemen, leidt tot heel diepe gesprekken.

succes

Ik vond het ook niet optimaal om dit te doen, maar goede vrienden van mij zitten helemaal niet in de drugswereld, en met vrienden die wel met drugs expirimenteren daar ben ik niet volledig vertrouwd, ik ben pas later in dat vriendengroepje gekomen omdat ik nooit `s avonds weg mocht van mijn ouders.
Mijn vraag is echter niet over mdma, maar over andere drugs die de door mij ervaren verschijnselen door het gebruik van veel mdma en wiet veroorzaken. Welke drugs zijn daarvoor geschikt?

Alsof je de volle effecten niet kunt ervaren als je alleen bent en goed oplet wat er in je gebeurt. :? Kan wel, het wordt dan alleen een heel andere ervaring.

explomone, ik heb goede dingen gehoord over methylone, maar dat is ook niet op elke straathoek te verkrijgen.

Forkbender a dit:
Alsof je de volle effecten niet kunt ervaren als je alleen bent en goed oplet wat er in je gebeurt. :?

heb nog nooit alleen op mdma "getript". is het niet wat saai als je niet hoeft te sturen?

ik denk ook niet dat de empathogene werking dan goed tot uiting komt, wat ik nog altijd de belangrijkste eigenschap van mdma vind.

Forkbender a dit:
Alsof je de volle effecten niet kunt ervaren als je alleen bent en goed oplet wat er in je gebeurt. :? Kan wel, het wordt dan alleen een heel andere ervaring.

explomone, ik heb goede dingen gehoord over methylone, maar dat is ook niet op elke straathoek te verkrijgen.

In je eentje Methylone (Explosion) of MDMA gebruiken kan zeker wel plezierig zijn.
Lekker met jezelf vanuit een ander perspectief jezelf en andere personen / gebeurtenissen analyseren en beoordelen.
Kan heel erg interessant zijn, maar verleidelijk om het (steeds) vaker te gaan doen, zeker als je Methylone hiervoor gebruikt, van Methylone had ik namelijk nooit een kater 8)

Ik heb enkele mdma-ervaringen. Alledrie met 2 zeer goede vrienden. Lekkere muziek, een wandeling, goeie avonden...!
de eerste was ca. 150 mg. En de leukste keer. Dat gevoel heb ik de 2x erna niet meer gehad, ook al zat er ruim een half jaar tussen alle keren. En naar dat gevoel moet je volgensmij ook niet meer op zoek... Ik in ieder geval niet.
Maar dat komt misschien omdat de laatste reis met kristallen 20 uur duurde en we ongeveer 400 mg de man naar binnen hadden gewerkt terwijl ik toen al moe was omdat we na mijn werk 'begonnen'...
Daarnaast voelde het alledrie de keren hetzelfde, en ben ik me heel bewust van de vlakke nep-realiteit die het voor me creërde. Daar was ik me de laatste 2x dan ook van bewust tijdens de reis...
Een middel als psilocybine creert natuurlijk ook een nep-realiteit, of in ieder geval een andere als de overige 99,99% van mijn leven, maar deze nep-realiteit om hem zo maar te omschrijven is voor mij diepgaander, interessanter, inspirerender..
En die aanslag op je serotonine, daar is iedereen weer anders gevoelig voor. Bij mij slaat dat meestal aardig lang in op mijn gemoed. Na de laatste keer heb ik dan ook 3,5 maand geen drugs meer aangeraakt, terwijl ik normaal iedere dag blow en soms in het weekend drink...

Meduzz a dit:
heb nog nooit alleen op mdma "getript". is het niet wat saai als je niet hoeft te sturen?

ik denk ook niet dat de empathogene werking dan goed tot uiting komt, wat ik nog altijd de belangrijkste eigenschap van mdma vind.

Het is natuurlijk niet te vergelijken met een tripmiddel. Maar het is zeker wel interessant (helemaal voor de nog niet zo ervaren psychonaut). De empathogene werking is nog wel aanwezig, maar je neemt vooral een positieve houding ten opzichte van jezelf aan, zodat je daadwerkelijk jezelf kunt leren accepteren zoals je bent. Dit kan zeer therapeutisch werken.

hmja, maar voor mij blijft het toch wel een partydrug :wink:

trippen op paddos of zo lijkt me maar toch niks op een feesje, en ik vind mdma de perfecte drug om een psychedelische noot te geven aan een feestje.

Ik heb niet echt de neiging om te gaan dansen op MDMA. Meer om lekker te relaxen en te praten. Maar dat ben ik.

Forkbender a dit:
Ik heb niet echt de neiging om te gaan dansen op MDMA.

haha, zeker eens proberen :wink:
je voelt echt de muziek in warme golven rond je bewegen, en je kunt het idee krijgen dat jijzelf de muziek maakt met de bewegingen die je uitvoert.

Retour