Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

De lekkerste paddo's

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion irezumi
  • Date de début Date de début

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14/11/05
Ik pas de "Ba Hau Thanon" Thai. uit geprobeerd.
Deze soort is vrij potent, ik heb een gram of 5 genomen.
De trip was erg sterk dus erg lekker, maar krijg wel last van buikpijn.
Persoonlijk vind ik de "Hawaii" het prettigst.
Die geven echt een heftige visiuele trip.
Ben ze ook aan het kweken nou dus effe afwachten nog.

Wat vinden jullie de lekkerste paddo soort??

Mild :D of juist potent!? :shocked: welke soorten krijg je buikpijn :sick: en welke niet?! :grin:

groet,
IreZumI :blobber:

Qua smaak vind ik eigenlijk alle paddo's wel te doen. Ik associeer ze dan ook erg met de trips. Ik heb wel van anderen gehoord dat ze philosopher's stones/truffels lekker vonden, maar die vond ik persoonlijk het minst. Het geeft zo'n scherpe, zure nasmaak in de keel. Buikpijn heb ik niet gehad. Wel misselijkheid, maar dat is altijd over als ik even ga liggen.
Qua effect vond ik de stones het mooist. Heb een mystieke ervaring gehad die alleen geevenaard werd door ayahuasca. De gewone mexicaantjes kunnen ook geweldig zijn, maar het ligt maar aan de plaats en de tijd en de persoon die het neemt, dus gegarandeerd is het niet.

Ik heb pas 4 keer paddestoelen gegeten in 5 jaar. De eerste keer was echt vet, tot ik een chocotoff nam en alle effect weg was.

Ik had gedroogde mexicaanse op.

Die waren heel relaxed. Na een half uur werd ik een beetje vaag en lacherig en kreeg ik tintelingen in m'n vingers en wangen. Dat was al heel erg melig. Maar het werd pas echt heftig na een uurtje. Ik deed namelijk de muziek aan. ik had toenertijd op m'n kamer donkerblauw zeil met rode en zwarte spikkels. Toen ik terugliep naar m'n bed voelde en zag ik dat de grond golfde als ik een stap zette. Ik kon het niet laten om even lekker te dansen op de muziek waardoor m'n kamer een golfslagbad leek. Even later ging ik op een kleedje in het midden van mijn kamer zitten. Een vriend van mij kwam erbij zitten en we deden alsof we Alladin en Jasmien waren die op hun vliegende tapijtje vlogen. Op dat moment kwam mijn moeder m'n kamer op en we vroegen of ze ook mee wilde vliegen. Ik was de hele tijd een beetje gespannen dat m'n moeder binnen kon komen. Het was geen nare spanning. Ik voelde me gewoon een kleuter die stiekem iets deed wat ze niet mocht. Maar dan echt 10x zo erg. Op een gegeven moment kon ik geen mama zeggen, ik was er van overtuigd dat als ik dat deed ik zou piesen in m'n broek van het lachen. M'n moeder keek ons alleen maar raar aan, pakte wat was en ging weer weg. We zijn wel vaker een beetje vaag bezig, dus iets merken deed ze niet. Nadat we geen zin meer hadden om te vliegen deden we alsof we op een vlot zaten en al weken niet hadden gegeten. ik kreeg toen echt honger en ik zag onder de kast een oude, verstofde chocotoff liggen. ik kon het niet laten, ik MOEST het eten. Na het eten van die chocotoff ging m'n melige bui over en werd ik moe. Dat was dus ook de einde van de trip.

Maargoed, gedroogde mexicaanse zijn écht een aanbeveling als je terug wilt naar je kindertijd. Of dat kan trouwens ook wel aan mij gelegen hebben :jester:

De effecten van droge mexicaantjes zijn erg divers. Ik zat in een diepe bijna out-of-body experience terwijl een vriend van me rond zat te springen en letterlijk het idee had dat hij een jaar of vier was...

oke, ik heb gelijk mexicaantje besteld!! ben erg benieuwd
dan volgende keer de truffels proberen.
afgelopen zondag weer heerlijk zit trippen met de Ban Hua Thannon dat is ook echt een aanrader!
dit keer heb ik een half uurtje voor het innemen van de paddobabies 2 paracetamol (pijnstillers) ingenomen.
EN JA!! wonder boven wonder geen buik pijn!! weet niet of dat het slecht is, maar het werkt wel! mooi
en ja ik ben een zeikert want als ik alleen al paddos ruik ga ik al over me nek! :sick: maar ook daar heb ik iets opgevonden.... neem een glas doe daar een vlinke slok sinaasappelsap in ...paddos vermalen dan mengen met de sinaasappelsap.. knijp dan mijn neus dicht en drink dan het goedje in 1keer op. en tadaa 4 a 5 uur lang ben ik helemaal de weg kwijt. deze tec. van gebruiken heb ergens gelezen.
die persoon zij: dat de werksamen stoffen oplossen in de sap, dat het eerder en heftiger werkt,
en daar kan hij best wel is gelijk in hebben!! haha :lolwsign: groet,
IreZumI :blobber:

Retour