Forkbender
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 23/11/05
Siq a dit:Ik heb zo'n twee weken geleden mijn eerste (2) LSD ervaringen gehad op Boom!-festival in Portugal. Het leek me de beste locatie om LSD voor 't eerst te doen en .. nou, dat was 't ook.
Ik heb (zoals velen het hier ook verwoorden) het minder zwaar ervaren dan paddo's. Paddo's is niet echt mijn ding, ik houd niet van de mood-swings en de verwarring en (persoonlijk) de een-of-andere druk om een beslissing te moeten maken of iets te doen. Enfin paddo's vind ik zwaar.
LSD echter was een veel heldere trip, niet gefaseert zoals paddo's maar constant van karater voor 12 uur lang. Het was voor mij minder een roes (met bijbehorende verwarring) dan paddo's, maar ik kon het juist meer 'laten gaan' .. het gewoon op me af laten komen, omdat ik er helderder over kon denken.
Let wel, dit was een persoonlijke ervaring van 100 mic's, mijn paddo-ervaringen waren met een halve dosis (18 gram vers) voor mij al voldoende (om onaangenaam te kunnen ervaren).
Mijn eerste LSD trip was ook op de laatste Boom. Cker de juiste omstandigheden. Vond het opvallend dat er op de camping mensen gewoon kraampjes hadden waarop stond vermeld:
LSD
MDMA
Opium
Mushrooms
Ik vond de ervaring heftiger dan Paddo's. Nier per se spiritueler, maar juist psychologischer en lichamelijker. Ik had een zegeltje genomen van 200mic (zei de dealer). Ter vergelijking: meestal neem ik 4 of 5 gram gedroogde paddo's. Paddo's vond ik veel natuurlijker en gevoeliger, terwijl LSD een chemisch randje had (de visioenen zijn ook veel neoniger dan de regenboogkleurtjes van paddo's.) Bovendien was er een veel hogere mate kauwgomballen- en zonnebrillen-hallucinaties. Samen met de twee dames waar ik de trip mee had gemaakt (alledrie firsttimers met LSD) konden we een woord verzinnen om het geheel te omschrijven: RAAR.
Ik vond het opvallend dat tegen het einde van de trip (+8 uur) we ineens heel actief en gevat werden. We dwaalden over het festivalterrein en konden nog niet helemaal normaal acteren, maar speelden ondertussen de filmster. Heb nog nooit zoveel mensen aan het lachen gemaakt.
Volgende keer ga ik het lekker thuis doen. Zonder al die afleiding.