Ik heb de kalk die bij het zakje zaden zat gebruikt, maar ik had ook een zak eetbare kalk erbij besteld.
Vrijdagavond heb ik het weer gebrobeerd, en weer geen sucses.
Ik had weer geen MAO remmer genomen maar ik merkte wel iets, ik voelde me bijzonder relaxt nadat de irritatie in me keel weg was.
Alleen kwam ik later op de avond op het briljante idee om een kop thee van 5 gram gedroogte paddo's te zetten...........
Rond 2330 dronk ik me kop thee.
Ik zat op de bank een film te kijken en voel de paddo's opkomen.
En ineens ging echt alles in hyper-speed, echt warp 19.
Ik schrok er een beetjevan, echt nog nooit zo iets meegemaakt alles begon heel fel te stralen(opzich niet erg)ik begon overal te zweten en te trillen(niet leuk voelde me net een crakhoer) en voelde me een beetje angstig worden
.
Ik ben een aardig ervaren paddo tripper maar dit ging me toch echt een paar stappen te ver.
Toen heb ik de tv maar uitgezet in ben ik op bed gaan liggen om een beetje tot rust te komen (Dit werkt voor mij erg goeg als het allemaal een beetje te veel word. :lol: )
Vervolgens heb ik tot 6 uur liggen trippen in me bed,
echt heerlijk in complete stilte en duisternis.
Aankomend weekend ga ik een MAO nemen om het nog een keer te proberen, maar ik eigenlijk geen zin om een MAO te nemen. Ik hou er niet zo van om de hele dag rekening te houden met wat je wel of niet eet
maar wil toch wel eens die volledige yopo ervaring meemaken.
Heeft er iemand nog tips hoe je peganum harmala het beste kunt nemen?
Ik zat hier aan te denken:
5 gram zaad met 150 ml water en 50 ml citroensap een klein half uur te laten pruttelen dat opdrinken en een half uur later de berg yopo snuiven.
ik laathet igg weten.