mysticwarrior
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 17/8/07
LOL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mystic, jij komt nu ook toch? Je lijkt er niet meer onder uit te komen nu. Cool
Maar zo reageerde ik ook, onwetend en onschuldig. Alex, die nog boven zat, wist het wel, maar ik wist van niks, en dat kon die agent aan me zien. Ze wilden eerst boven komen, maar toen ze door mijn 'winkel' liepen, waar overal nog speelgoed van mijn kinderen lag, en ik daar mijn ID liet zien en uitlegde dat mijn direct aangrenzende buren geen problemen met de jam sessies hebben en dat ik niet had verwacht dat het geluid andere huizen zou bereiken (voornamelijk winkel- en kantoorpanden hier namelijk, alleen een bejaardentehuis aan de achterkant, maar het open raam was aan de voorkant). Ik had bovendien net mijn pyama aan en bril op, dus ik zag er niet uit als een asociale rocker die een bon verdiende.Twilight a dit:Wat dat jammen tot diep in de nacht betreft, niet dat ik er echt veel ervaring mee heb, maar je zou toch gewoon kunnen zeggen dat je niet op de hoogte was van dat tijdslimiet? Zou wel lullig zijn als ze je direct op de bon slingeren voor een wet waar je niet echt iets van wist.
Mystic, als je er deze keer om 20:00 nog niet bent, kom ik je persoonlijk halen! :twisted:
Na dat hele verhaal van mystic overweeg ik om maar niet te komen...
Forkbender a dit:Ik ga zeker proberen om te komen, qua rooster kan ik, nu nog mijn geheugen en mijn portemonnee inschakelen om op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn. Wink
Brugmansia a dit:Vandaag te horen gekregen dat ik die avond mezelf niet hoef in te pluggen aan de maatschappelijke adapter.
maandag weer aan het werk na twee weken vakantie, ik ga kijken of ik de donderdag vrij kan nemen zodat ik er woensdagavond ook bij kan zijn. Het lijkt me leuk weer een aantal bekende en onbekende gezichten te zien !