Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Wedstrijdje!!!

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Sansky
  • Date de début Date de début

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18/1/02
Ok! Diegene die als eerst het goede antwoord geeft op de volgende vraag wint een heel mooi stoer Azarius T-Shirt in de gewenste maat.
Sinds wanneer bestaat het bedrijf Azarius? (dag, maand, jaar)??
Succes! xx Sanne

Oktober 7, 1999 - Finally open !
The shop is finally open. We keep on working very hard to repair errors, adding more products and more info. But we already offer a lot of products like grow boxes for magic mushroom, sport supplements and weight-loss supplements. Just check out the products sections. At last: if you find any error please inform us about it ... (Lennart)

Het moet een donderdag zijn geweest!
smile.gif

He wordt hier gecensureerd ofzo, ik was eerder maar mijn berichtje is verdwenen
frown.gif

Maar goed ik heb al zo'n t-shirt, gefeliciteerd Eric !!!!!!

Joepie...we hebben een winnaar! Je kunt je prijs as maandag komen ophalen!! Gefeliciteerd!

Je bent wel je t-shirt vergeten!! Die kom je dan maar halen op de BBQ die we binnekort gaan houden in het nieuwe pandje.....

Weer vanalles vergeten... ikke niets gelukkig. het pand zag er van binnen beter uit dan van buiten
wink.gif

Misschien zijn we er wel bij de BBQ
smile.gif

mazzel!

High,

Van alles vergeten
smile.gif

3 keer verdwaald, terwijl alles aan de Dam lag zowat.
Wist je dat ze de plattegronden van het centrum op ze kop hebben opgehangen???
smile.gif

Het was leuk eens gezichten bij namen te hebben gezien
smile.gif

Bedankt voor de gastvrijheid en succes met de verhuizing. Ben zelf rond die tijd ook aan het verhuizen.

Groetjes,

Eric

Je t-shirt is trouwens onderweg! Wel dragen he?! En natuurlijk klanten werven voor ons ;-))

High Sanne,

T-shirt ontvangen. Erg gaaf die icoontjes van een paddo een cactus(!) etc. Mijn pa herkende de meeste icoontjes ook. Erg leuk!!!!

Klanten werven
laugh.gif

Veel mensen denken onderhand dat ik Azarius ben of dan wel niet aan jullie lever. Een heel gedoe om dat telkens uit te leggen
wink.gif

En ik verneem met regelmaat van mensen dat ze bij jullie wat besteld hebben
smile.gif

Ennuh we gaan nog steeds trouwen
smile.gif

Groetjes,

Eric

Retour