Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twilight a dit:Wat wiet bij roken ervaarde ik wel als zeer positief, dus als je het wat intenser wilt.
Twilight a dit:Klinkt als een zeer geslaagde trip!
Twilight a dit:Leuk dat het bevallen is, McKennitt is ook geweldig, heb er nog nooit naar geluisterd tijdens een trip maar moet ik maar eens doen.
Twilight a dit:Heb je geen goede koptelefoon voor je muziek? Dan hoor je ook veel minder van wat er buiten gaande is en kan je nog beter op gaan in de ervaring. Ik denk dat ik bij elke trip wel m'n koptelefoon nodig heb.
magickmumu a dit:Ik denk dat ik wel weet wat je mee maakt.
Ik woon namelijk ook in een volksbuurt, en hier op straat is het ook best wel druk, vooral in het weekend.
magickmumu a dit:Een tijdje heb ik de muziek maar hard gezet om de geluiden buiten te sluiten. Maar na verloop van tijd wordt je er gek van dus heb ik twee maanden geleden een nieuwe koptelefoon gekocht (Sennheiser HD 201)
Als ik nu alleen trip gebruik ik wel eens deze koptelefoon.
magickmumu a dit:Ik luisterde de muziek op mijn mp3 speler, zo kon ik ook in de tuin en op de wc muziek luisteren. Ik zat alleen steeds in de knoop met mijn snoer.
Hmm, meer straling, maar inderdaad wel relaxt. Kun je hem ook buiten gebruiken, of is hij echt bedoeld voor aansluiting op een hifi-set?Forkbender a dit:En dat is precies de reden waarom ik nu de trotse bezitter ben van een draadloze koptelefoon, ook een Sennheiser, HDR 120.
Caduceus Mercurius a dit:Ja, maar het is wel altijd perfect stereo. Als de producers goed hun best hebben gedaan, kan ook muziek op koptelefoons heel ruimtelijk klinken.
magickmumu a dit:Toch klinkt muziek zonder koptelefoon beter. Het is veel ruimtelijke.
de muziek zit dan niet alleen in je oren maar is overal.
maar ja.
Ik lig vaak op bed met het trippen en de opstelling van m'n stereo is niet echt helemaal goed. Door de ruimte in m'n kamer staan de speakers alleen rechts van m'n bed, dus heb ik liever een koptelefoon.magickmumu a dit:Toch klinkt muziek zonder koptelefoon beter. Het is veel ruimtelijke.
de muziek zit dan niet alleen in je oren maar is overal.
maar ja.
Caduceus Mercurius a dit:Hmm, meer straling, maar inderdaad wel relaxt. Kun je hem ook buiten gebruiken, of is hij echt bedoeld voor aansluiting op een hifi-set?Forkbender a dit:En dat is precies de reden waarom ik nu de trotse bezitter ben van een draadloze koptelefoon, ook een Sennheiser, HDR 120.