Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateur·ices de drogues et de l'exploration de l'esprit

Stg. OPEN presenteert: “Vine of the Soul: Ayahuasca Night

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion StichtingOPEN
  • Date de début Date de début
Ik kijk er naar uit. :D

oeh! ik ook :D

Jajajaja! Zorg dat je er vroeg bij bent, er zijn niet zo heel veel plaatsen! Er is een restaurant beneden bij de Cinema, waar je voo' weinug een veganistische maaltijd kunt nuttigen.

Oh dat lijkt me wel wat! :D

Ik ga die avond proberen om ook langs te komen.

Tot straks!!

:D

Hmm, ik wil graag docu's over ayahuasca zien, maar gezien ik nu pas zie dat er vanavond gelegenheid is en ik midden in mijn tentamenweek zit, komt het wat ongelegen. Maar als iemand links heeft voor waar ik beide films online zou kunnen bezichtigen of downloaden zou ik dat erg op prijs stellen!

In ieder geval veel plezier voor de mensen die wel gaan! En ik vind het een zeer goed initiatief, zeker voor herhaling vatbaar!

Ik zou ze niet online bekijken. Vooral Other Worlds heeft waanzinnige visuals die je echt op een goed (groot) scherm wilt zien.

Dan word het dus toch even afwachten tot er nog een keer een dergelijke avond wordt georganiseerd!

Hoera! Weer nieuwe psychonauten ontmoet, zoals JJJ, Twilight en hun jonkvrouwen. De tent zat tot de nok toe vol, ik heb op de grond moeten zitten! :? :lol:

Dan word het dus toch even afwachten tot er nog een keer een dergelijke avond wordt georganiseerd!
donderdag 19 februari

Er zaten 86 mensen in een zaal waar ca. 50 bioscoopstoelen stonden. Erg vol. Stichting OPEN was erg tevreden over de opkomst.

Kon ik deze keer niet, kan ik de volgende keer weer niet :| Ah well ik zal dit ibogaine ding eens aan wat mogelijk geinteresseerde mensen doorgeven.

Retour