Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

shrooms kweken op graan

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion mushcan
  • Date de début Date de début
en dat is nou net waarom ik graag met graan zou willen kweken.
en alle tips en info daarover zijn nog steeds welkom btw

is er eigenlijk al wat meer bekend over het aankomende verbod?als sporen niet verboden worden zal er voor ons belgen maar weinig veranderen!

waar kopen jullie eigenlijk je sporenspuiten of maken jullie die zelf.heb er enkel nog maar gekocht bij azarius maar vermoeddat er wel ergens betere te verkrijgen zijn.

^Gewoon een mooi sporenprintje maken en dan zelf een spuit maken.

Voor gratis, JWT

mushcan a dit:
waar kopen jullie eigenlijk je sporenspuiten of maken jullie die zelf.heb er enkel nog maar gekocht bij azarius maar vermoeddat er wel ergens betere te verkrijgen zijn.

ik heb ze van azarius voor mn eerste kweek, en ik ben er tevreden over.
eens je eerste kweek gelukt is, kan je zelf prints maken zoals forkbender zei.

en dat wiet moeilijk te verkrijgen is in belgië, ga ik mee akkoord, maar het hangt af van waar je woont. sinds ik in gent zit heb ik thuislevering, nog beter dan shops :wink:

good luck

het is nu niet dat ik niet tevreden ben met mijn sporen van azarius maar had graag es een wat specialere soort gekweekt zoals pink buffalo,penis envy,f+ strain,ed...
ik heb al heel wat sites gevonden waar deze verkocht worden maar of ze even betrouwbaar zijn als azarius dat is weer wat anders natuurlijk.en de meeste zijn ook wel een pak duurder dan bij azarius.en sporen uit usa laten overkomen zie ik ook niet zo zitten.
je kan idd dan wel zelf sporenprints maken maar je moet wel eerst zelf een printje of een spuit kopen natuurlijk.

ik kom wel aan men rookgerief hoor maar dan enkel in grote hoeveelheden wat dan soms wel wat pijn doet in de portomonee en als hij minder is van kwaliteit dan zit je er mee natuurlijk.gent is wel het beloofde land ivm wiet natuurlijk(voor eender welke dope trouwens)ben daar ook nog een tijdje bij iemand geweest(ze zit spijtig genoeg in de cel nu).ben ook geen fan meer van de shops probeer daar maar es 50gr voor 200euro te kopen.laatst had ik 5gr bubblegum en 5gr tibizla gekocht waar ik meer dan 80 euro moest voor neertellen.schandalig duur vind ik dat!

Retour