Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind deze wijze van strijd voeren smakeloos.
Zeker wij als psychonauten zouden een persoonlijk controle agentschap moeten uitdragen waarbij we geen overdrijvingen aandikken om ons gedachtengoed meer kracht bij te zetten. Dat is iets voor de PVV en daar distanteer ik me graag van.
Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn. Desalniettemin mag zijn individuele standpunt geen draagvlak zijn om anderen de Christelijke roots op te leggen in het democratoische model waarin we leven. Ik vind dat de CU op dat punt in de hoek moet worden gedrukt.
Maar simpele kreten afvuren en hun bewust in hun ziel proberen te raken is met gelijke munt betalen als religeuzen die expanderen en anderen trachten mee op te vreten.
Laat de persoon Klink, Rouvoet en anderen Christenen met rust, maar schuif ze stevig onder de neus dat ze educatieve grondvesten missen om een rationele visie te verenigen met de te nemen politieke besluitvorming.
Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.
Brugmansia a dit:Laat de persoon Klink, Rouvoet en anderen Christenen met rust, maar schuif ze stevig onder de neus dat ze educatieve grondvesten missen om een rationele visie te verenigen met de te nemen politieke besluitvorming.
Amen!En als het om persoonlijke idealen gaat, mag je ze ook op de persoon aanpakken. Niks met rust laten dus, vol d'r in gaan. Allemaal! Met de discussie, maar ook met sarcasme en alles wat erbij hoort... Geweld is voor mij de enige non-optie, voor de rest is wat mij betreft het jacht-seizoen geopend!
IK stoor me er niet aan. Maar ik vind dat je als een psychonaut een volwassen signaal moet afgeven om des te meer te laten blijken dat je nuchter genoeg bent om je politieke tegenstanders inhoudelijk te kunnen aanvallen.
Als je op bekwaamde wijze je visie kunt uitdragen binnen een reeel kader zonder aandikkingen of overdrijvingen. Laat je eveneens blijken dat 'drugsgebruikers' van psychedelics, niets weg hebben van verslaafden, extreemlinksen/krakers, of niet maatschappelijk meedraaiende.
Maar goed, dit zal zo te zien duidelijk een punt blijven waar de meningen over zullen blijven verschillen. Het is wat dat betreft ook wel goed dat jij hier dit punt gemaakt hebt. Zo zien we teminste, hoe anderen hier op het forum over dit soort topics nadenken. En kunnen we een beetje rekening met elkaar blijven houden Wink
Brugmansia a dit:Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.
Mel a dit:Brugmansia a dit:Rouvoet heeft het volste recht om tegen homoseksualiteit te zijn.
Ik vind van niet... waanzinnige standpunten horen niet ondersteund of gestimuleerd te worden.