Forkbender
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 23/11/05
CaduceusMercurius a dit:gasvrijheid!
rayer:
Het was lekker, jongens. Volgende keer een kampvuurtje erbij en wat meer mensen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CaduceusMercurius a dit:gasvrijheid!
Misschien liepen er wel opgefokte cokesnuivers langs die gewoon het licht hebben gezien ofzo. Dat ze dan onze positieve vibes voelden en gewoon een ommekeer in hun leven maakten ofzolol*fan a dit:Haha ik heb van je genoten met je stonede kop Space
En silv die al even stoned was... geweldig.
Gek dat het bij mij allemaal niet zo aansloeg :roll:
Maar ik heb in ieder geval wel lachgas geprobeerd, dus kan mezelf nix verwijten.
Het viel me toen ik naar huis ging trouwens op dat de (jullie, onze) gesprekken goed te volgen waren op straat...
mysticwarrior a dit:Dat Klinkt dus echt als een geslaagde meeting, het is dan ook zeer waarschijnlijk dat ik er aankomende zomer, ergens midden in de natuur, er zeker bij aanwezig zal zijn. Althans, ik zou jullie graag allemaal eens in het echt willen ontmoeten
Groetjes,
Mysticwarrior.
Memo to me: think of a proper Sig
ik vind eerlijk gezegd die van jou leukerEntheonaut a dit:hahaha die signature van Silv... dies echt steengoed!
phalaris a dit:Een blokhut in de bossen klinkt me als xylofonische muziek in de oren ! Laten we vast gaan nadenken over een datum. Mij lijkt het wel leuk om dat rond bijv de midzomerwende te doen (juni), of een andere 'heidense' dag
het moment van 8 uur 's ochtends op jouw bank wakker worden en denken: huh wtf ben ik was idd onbetaalbaarSpace-is-the-Place a dit:phalaris a dit:Een blokhut in de bossen klinkt me als xylofonische muziek in de oren ! Laten we vast gaan nadenken over een datum. Mij lijkt het wel leuk om dat rond bijv de midzomerwende te doen (juni), of een andere 'heidense' dag
Jaaaaaaaa, Midsummer Solstice :heart:
Lijkt me tof, maareh in een nieuw topic dan
Deel 3 was echt super tof (en hilaaaaaarisch)
Ben volgens mij in jaren niet meer zo stoned geweest :mrgreen:
Thanks gasten, echt geniaal!