Brugmansia a dit:
Hoe kijkt jou eventuele partner tegen jou psychedelische leven aan?
Miijn eventuele partner vind het prima, anders word het mijn partner niet :mrgreen:
Open mindedness is een must.
Eigenlijk 2 partners gehad die er echt op tegen waren
en daar heb ik wel een hoop dingen voor opgegeven (Aaaaaaah wat schattig naief :bear
maar ben het toch altijd blijven doen, danwel met of zonder medeweten.
M'n laatste (vaste) relatie heeft mijn ouders verteld dat ik paddo's kweekte en kon ook precies naar ze vertalen wat het voor mij betekende.
Mijn mond viel open van verbazing, dat m'n ouders het niet erg vonden.
Ik ben vrij christelijk opgevoed, maar heb er altijd mijn eigen mening op nagehouden.
Hoewel toen we net hadden ze het maar allemaal eng vond, want ze heeft een hoop vrienden al "aan de drugs" kapot zien gaan.
Maar toen ze er eenmaal achter kwam hoe bewust en zorgvuldig er mee omging vond ze het eigenlijk best cool.
Zelf heeft ze het nooit gedaan (wel zelf, vroeger, maar niet met mij), ze is energetisch opgevoed en krijgt heel gauw "de kriebels" van andermans energie, dus ze moet dit bewust af kunnen schermen.
Ze is eigenlijk al heel erg gevoelig voor dingen van haarzelf en helemaal open en gebalanceerd, dus eigenlijk heeft ze het niet nodig
Maar dat was m'n tofste relatie tot nu toe.
Die 9 maanden (integenstelling to 3 jaar) waren echt super heftig, alsof we mekaar alleen maar optilde, maar daarna gingen we mekaar in de weg zitten en moesten we weer ons eigen weg gaan.
Dus dat hebben we toen gedaan en zijn nog steeds super goede vrienden