magickmumu
Holofractale de l'hypervérité
- Inscrit
- 3/11/07
Ja pim was een voorstander van Legalisatie. Hij was zelf ook liefhebber.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ZOF a dit:Met het leven wat ik (qua leeftijd) nog voor mij heb, zit ik er de laatste weken ontzettend aan te denken de politiek in te gaan. Ik beschik over het benodigde intellect, en zie het mijzelf ook nog wel doen.
Een partij, welke links geörienteerd is, die gaat voor een beter Nederland. Niet door betutteling maar door verandering in een positieve zin.
*Legalisering van Softdrugs
*Paddo's behoren tot Softdrugs
*Horeca-eigenaars beslissen zelf over rookverbod in hun zaak.
*Meer geld steken in OV --> OV moet goedkoper
*Meer geld steken in studiefinanciering, meer geld voor studenten.
*Minder geld besteden aan het opsporen van drugsgerelateerde misdrijven
*Politie beter opgeleid, minder op straat kinderen voor wildplassen beboeten
*Minder Politie, bezuinigen
*Stimulering van cultuur
*Minder verplichtingen
*Recht op Privacy aangesterkt
*Persoonlijke vrijheden prioriteit
Dat zouden bijvoorbeeld dingen zijn waar veel Nederlanders profijt van zouden hebben.
ZOF a dit:Met het leven wat ik (qua leeftijd) nog voor mij heb, zit ik er de laatste weken ontzettend aan te denken de politiek in te gaan. Ik beschik over het benodigde intellect, en zie het mijzelf ook nog wel doen.
Een partij, welke links geörienteerd is, die gaat voor een beter Nederland. Niet door betutteling maar door verandering in een positieve zin.
*Legalisering van Softdrugs
*Paddo's behoren tot Softdrugs
*Horeca-eigenaars beslissen zelf over rookverbod in hun zaak.
*Meer geld steken in OV --> OV moet goedkoper
*Meer geld steken in studiefinanciering, meer geld voor studenten.
*Minder geld besteden aan het opsporen van drugsgerelateerde misdrijven
*Politie beter opgeleid, minder op straat kinderen voor wildplassen beboeten
*Minder Politie, bezuinigen
*Stimulering van cultuur
*Minder verplichtingen
*Recht op Privacy aangesterkt
*Persoonlijke vrijheden prioriteit
Dat zouden bijvoorbeeld dingen zijn waar veel Nederlanders profijt van zouden hebben.
Ik heb de strijd om de Nederlandse legaliteit van de paddo een paar dagen serieus genomen. Ik strijd nu al meer dan een jaar voor de internationale legaliteit van alle psychedelica (vandaar dat ik ook illegale middelen noem in mijn flyer en op ditiseentrip.nl). Aangezien ik een Nederlander ben wil ik die strijd met name in Nederland voeren, en zijn de paddo's nu een hot topic, evenals de coffeeshops, maar met het verbod op de paddo is er voor mij echt niets veranderd. Sterker nog, het is nu makkelijker geworden om mensen uit te leggen dat middelen als LSD ongeveer hetzelfde werken als paddo's en destijds om net zulke onbenullige 'redenen' verboden zijn.Een rechtvaardigheids strijd om legale verkoop van paddo's is dan eigenlijk best mierenneuken.
Brugmansia a dit:Zoiets is gewoon uniek in de wereld, als burger van Nederland boffen we gewoon dik met zo'n tolerant systeem. We zijn qua zachtheid, verstand, omgang toch echt een v/d meest voorlopende landen ter wereld.