Eerst ephedra, dan ibogaine, nu paddos, morgen growshops, coffeeshops, sex...
Waar houd het op? ons land word gegijzeld door Christelijke fascisten, het te druk hebben met de het volk pesten met kut wetten.
Paddos worden illegaal, MAAR geweren etc. zijn nog te koop in winkels.
Tabak is een grote moordenaar, maar verbieden durven ze niet, maar wel acijnzen erop gooien.
In tussen is NL steeds armer aan het worden, we kennen nu zelfs het fenomeen voedselbanken!
En de inflatie is nog niet opgelost!
Maar de ministers verdienen nu 30% meer :twisted:
Ik heb er genoeg van gehad om me stem alleen te gebruiken waneer zo'n autist in de 2e kamer het nodig heeft.
EN als de referenda, net als de onderzoek naar paddo's, hen niet stemt, negeren ze het gewoon! :evil:
Dus heb ik hier een idee...
Partij van de Democratie
-behoud van coffeeshops en legalisering van wiet
-paddo's worden weer legaal
-Roken in horeca toegestaan, betere ventilatie installaties verplicht!
-om psycho-actieve middelen te kunnen verkopen heb je een certificaat nodig. (moeilijk te krijgen (niet onmogelijk), makkelijk af te pakken (bij overtreding)).
-alle middelen worden legaal in speciale tripcentra's; wil je een bepaald middel doen, heb een bepaalde certificaat nodig. (net als je rijbewijs)
Zo kun je het perfect reguleren, doormiddel van informeren
-meer referenda's
-Dag van stemmen (2e kamer, provenciale staten en waterschap) worden officiele feestdagen
-Kerk en staat duidelijk gescheiden!
-EU moet beperkt blijven tot handel unie, niet supermacht!
Dus, wie doet ermee ?
Waar houd het op? ons land word gegijzeld door Christelijke fascisten, het te druk hebben met de het volk pesten met kut wetten.
Paddos worden illegaal, MAAR geweren etc. zijn nog te koop in winkels.
Tabak is een grote moordenaar, maar verbieden durven ze niet, maar wel acijnzen erop gooien.
In tussen is NL steeds armer aan het worden, we kennen nu zelfs het fenomeen voedselbanken!
En de inflatie is nog niet opgelost!
Maar de ministers verdienen nu 30% meer :twisted:
Ik heb er genoeg van gehad om me stem alleen te gebruiken waneer zo'n autist in de 2e kamer het nodig heeft.
EN als de referenda, net als de onderzoek naar paddo's, hen niet stemt, negeren ze het gewoon! :evil:
Dus heb ik hier een idee...
Partij van de Democratie
-behoud van coffeeshops en legalisering van wiet
-paddo's worden weer legaal
-Roken in horeca toegestaan, betere ventilatie installaties verplicht!
-om psycho-actieve middelen te kunnen verkopen heb je een certificaat nodig. (moeilijk te krijgen (niet onmogelijk), makkelijk af te pakken (bij overtreding)).
-alle middelen worden legaal in speciale tripcentra's; wil je een bepaald middel doen, heb een bepaalde certificaat nodig. (net als je rijbewijs)
Zo kun je het perfect reguleren, doormiddel van informeren
-meer referenda's
-Dag van stemmen (2e kamer, provenciale staten en waterschap) worden officiele feestdagen
-Kerk en staat duidelijk gescheiden!
-EU moet beperkt blijven tot handel unie, niet supermacht!
Dus, wie doet ermee ?