BlueSoul
Neurotransmetteur
- Inscrit
- 28/5/09
Hoi allemaal. Ik ga zo meteen Paddothee zetten mits ik de smaak van paddo's maar moeilijk kan apprecieren. Ben vorige x een uur misselijk geweest en ongelooflijk hard moeten overgeven. Klopt het dat je van paddothee niet misselijk wordt? Ik zou thee zetten voor 3 personen met volgende werkwijze:
1. Snij de paddo's in stukjes en doe ze in een theepot
2. Breng water aan de kook, maar haal het voor dat het begint te koken van het vuur en laat
het even staan. Kokend water is immers slecht voor paddo's!
3. Giet twee kopjes van het water in de theepot en laat dit 20 minuten staan
4. Afgieten en theezakje bijdoen zo wordt ie lekker van smaak. Geen suiker bij doen !!
5. Je kan dit proces nog es herhalen en een derde kop bijmaken, maar het effect is bij
het drinken van twee koppen al gegarandeerd!
We hebben 9 gram gedroogde paddo's. Moeten die volledige 9 gram in de pot van 80cl om te laten koken?? Of moeten we 3 verschillende potten van 3gram elk aan het koken brengen? Grtz
1. Snij de paddo's in stukjes en doe ze in een theepot
2. Breng water aan de kook, maar haal het voor dat het begint te koken van het vuur en laat
het even staan. Kokend water is immers slecht voor paddo's!
3. Giet twee kopjes van het water in de theepot en laat dit 20 minuten staan
4. Afgieten en theezakje bijdoen zo wordt ie lekker van smaak. Geen suiker bij doen !!
5. Je kan dit proces nog es herhalen en een derde kop bijmaken, maar het effect is bij
het drinken van twee koppen al gegarandeerd!
We hebben 9 gram gedroogde paddo's. Moeten die volledige 9 gram in de pot van 80cl om te laten koken?? Of moeten we 3 verschillende potten van 3gram elk aan het koken brengen? Grtz