Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

Le forum des amateurs de drogues et des explorateurs de l'esprit

Paddo's in omg. Eindhoven?

• Auteur de la discussion Auteur de la discussion Kwarkfanaat
  • Date de début Date de début
HeartCore a dit:
Forkbender a dit:
Als je naar een smartshop gaat worden de hawaiiaanse paddo's per 10 gram (vers) verkocht. Dit staat voor hun gelijk aan 1 dosis. Mexicaanse paddo's (cubensis) worden per 30g verkocht. Dit verschil lijkt mij niet voor niets te bestaan. Ik zou niet meer nemen dan de 10g pp die je in gedachten had.

Ik was me niet bewust dat de hawaiaanse zoveel sterker zijn dan cubensis. Had ik even moeten checken voor ik reageerde, stom.

Geen probleem, ik neem het mee in mijn berekeningen :P. We blijken trouwens maar met z'n tweeën te gaan trippen.. dus heb 'desnoods' 15gram. Ik kijk wel even hoe de smaak is en bepaal rond die tijd of ik 10 of 15 gram neem. Ben de afgelopen paar dagen wel heel erg kalm en goed in m'n vel, dus hoop er het beste van en laat het gewoon over me heen komen....... *al die relaxte bomen* :o

Verder.. bedankt beide voor de verheldering ;). Ik zal dat DMT topic van je eens doorlezen.

De eerder genoemde paddothee werkt in mijn ervaring ook bizar snel en heftiger dan kauwen. Ik wil de volgende keer proberen om bijv 1/3 van de geplande dosis aan thee te drinken, dan 15 minuten wachten en vervolgens op gevoel meer thee nemen. Een beetje zoals bij blowen tegenover spacecake eten.

HeartCore a dit:
Om het volledige spectrum van psilocybine te activeren, heeft een mens van gemiddeld lichaamsgewicht, ongeveer 50 gram gedroogde (of 60 gram verse) paddestoelen nodig.

Je bedoeld vast 5 gram gedroogde :P

HeartCore a dit:
Wat mij betreft verdient deze stof inderdaad zijn bijnaam businessman lunchtrip

Qua snelheid dat het werkt wel, maar verder vind ik het maar een brakke benaming, want denk dat geen enkele buisness man z'n werk nog goed zou kunnen doen na zo'n zwaar doorgrondende en spirituele trip...

The Spirit Molecule vind ik een betere benaming ;)

Misschien een beetje 'n topic kick maar;

Bij het vliegveld Eindhoven zitten ook leuke velden / bomen in de buurt; lekker freaky onder paddo's! ;)

De trip die is geweest was erg intens, maar zeker de moeite waard. Zal proberen binnenkort nog een tripreport te schrijven, hoewel de stof een beetje begint te verdwijnen uit m'n gedachten. :roll:

Space-is-the-Place a dit:
*Edit: dat valt nog vies tegen gezien van Google earth...

:D haha ik wist dat Google Earth wel handig en leuk was.
Maar paddo's zoeken met behulp van GE daar was ik nog niet opgekomen...

Hahaha, ja zou fijn zijn als er een automatische paddo veld zoeker op zat :D
Zonder de privacy van iedereen opt spel te zetten, want er zijn al mensen op google earth gespot die naakt op hun dak liggen:

GoogleEarth_Image_1_wideweb__470x182,0.jpg

Retour